Gå till innehåll
Gäst

Rollspel

Recommended Posts

Hej på er.

Om ni är intresserade av att få en kontakt uppgifter på föreningar i Norrbotten. Så är det bara säga vart dom ska finnas vilken verksamhet som är intressanta. Skicka det i ett mail till norrbotten(at)sverok.se Så kommer ni få ett svar så fort vi har tid att ta fram det.

OBS det är jätte bra om föreningarna lär sig att själva använda forumet som ett kontakt nät mellan varandra och nya intresserade. Vi kommer jobba i framtiden med att göra det vi kan från distriktet för att det ska fungera.

Tyvärr så är vår arbetsbörda för hög på för få personer för att vi ska hinna stämma av forumet i dagsläget. Men vi har årsmöte söndag den 18/3 och där efter hoppas vi på bli fler personer med nya tag och ny energi.

Mvh Peter Lindström

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Var hälsad alla nobla brothers in dice-bags

Låt mig presentera mig mitt namn är Viktor Holmgren och jag är 20 år

jag har hållit igång med rollspel nått år nu både som GM och spelare

men nu är det så att jag letar och kollar efter spelare och även om det finns existerande rollspels grupper

i Piteå, jag är kort sagt intresserad av att se vad vi har här i omnäjd för att kunna liksom knyta lite kontakter

tänkte att det alltid kan vara en bra ide att vi som har denna hobby håller ihop och faktiskt vet av att de även finns fler folk som existerar så om ni är intresserade av att snacka med någon lika sinnad eller helt enkelt har planer på att starta en grupp eller söker så hör av dig så ska vi se vad som går att ordna.

MVH// Greve Viktor Holmgren

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.