Birger 0 Rapportera inlägg Postad 13 Februari , 2012 Jag skulle vilja veta om det finns folk därute som har bra erfarenheter av andra studieförbund en studiefrämjandet.Skriv gärna lite kort och berätta varför och namnet på den eminenta handläggaren på det förbundet.Det fattades ett beslut på RM om att se över samarbetet med studiefrämjandet och jag är nyfiken på hur det ser ut på andra förbund.Birger Hanning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maria Rodén 0 Rapportera inlägg Postad 13 Februari , 2012 Vi samarbetade med Sensus inför Krigshjärta V, något som fungerade bra och var smidigt. Vår handläggare där är själv lajvare vilket såklart underlättade. Ulrika Wiborgh heter hon; kan se om jag kan hitta kontaktuppgifter till henne om det är av intresse. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Birger 0 Rapportera inlägg Postad 14 Februari , 2012 Vi samarbetade med Sensus inför Krigshjärta V, något som fungerade bra och var smidigt. Vår handläggare där är själv lajvare vilket såklart underlättade. Ulrika Wiborgh heter hon; kan se om jag kan hitta kontaktuppgifter till henne om det är av intresse.Det vore väldigt bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cecilia Bergfasth 0 Rapportera inlägg Postad 14 Februari , 2012 Jag vet att Prolog haft bra samarbete med ABF, du kan ju höra med dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser