Jump to content
Sign in to follow this  
humza

Buss GothCon XXXVI (2012)

Recommended Posts

Hej då det är mindre än en månad kvar tills man ska ha föranmält sig (Föranmälan måste vara oss tillhanda senast den 28 februari 2012 för att du ska räknas som föranmäld http://www.gothcon.se/xxxvi/anmalan.php ).

Så undrar jag ifall det blir någon buss till GothCon i år?

Jag gissar på att det blir en.

En gissning från någon insatt om det kommer vara bestämt innan tiden för föranmälan har gått ut?

Jag vill framföra en åsikt som jag vet delas av många av mina vänner;

SKUDbussen går lite för sent från Malmö och åker lite för tidigt från Göteborg.

All förståelse för att tiderna följer som konsekvens av icke diskuterbara faktorer. Men -om det hade varit möjligt- att förändra tiderna som jag föreslagit så hade somliga blivit glada, kunnat närvaro vid prisceremonin, pre-GC-traditioner etc :)

- Frans

-> humza, påminnelser är sällan fel och det är bara bra att distriktets medlemmar petar på styrelsen (och andra aktiva).

-> Alkanchel, nu sitter jag inte i styrelsen, men när vore enligt dig en bra tid att vara uppe på konventet respektive att åka därifrån? Det är inte säkert det går att ändra med tanke på folks eventuella jobb och så, men det är ju inte fel med input ändå.

[smygreklam]Kan tipsa också om att besöka SKuDs årsmöte i slutet av mars (18:e tror jag det blev bestämt) där man kan passa på att prata med styrelsen och påverka verksamhetsplan och budget. Vill man sitta i styrelsen eller valberedningen eller som revisor kan man prata med bland annat mig.[/smygreklam]

Är det bara jag, eller går inte bussen vid fel tillfälle i år? Det står ju att den går dit på 6/4 och hem 8/4. Gothconbussen brukar åka på torsdagskvällen och hem på söndagen..

Fast det gör i och försäg inte mig så mycket eftersom jag bestämt mig för att köra i år....

Ansvarig för beställningen av bussen (okej det var jag) tänkte inte på att incheckningen är dagen innan konventet öppnar.

Det är korrigerat nu och bussen går:

Till Göteborg

Torsdag den 5:e April

Fr. Malmö 18:00

Via Lund Bangatan (turistbusshållplatsen)

Och Helsingborg (Knutpunkten)

Exakt när bussen går från Lund och Helsingborg kan vi inte säga. Så att komma tidigt rekommenderas.

Till Malmö

Söndag 8: April

Göteborg Hvitfeltdska 15:00

Via Helsingborg (Knutpunkten)

Och Lund Bangatan

Det finns 26 platser kvar.

Anmälan görs till buss@skud.sverok.se

Hej, jag har (nyss) petat in en sen anmälan eftersom jag hörde att det fanns platser kvar. Stämmer detta? Kan man höra av sig någonstans för att få svar på om man kommer med?

Jag kollar buss@ varje kväll. Har ni inte hunnit få svar så kommer det nästa morgon.

Eftersom det är den 4:e idag kommer jag att kolla ett par extra gånger.

Som det ser så kommer det att finnas platser över men räkna inte med detta utan anmäl er i god ordning så blir ingen ledsen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...