Jump to content
Sign in to follow this  
Robert

Planering inför årsmöte 2012

Recommended Posts

Med MittCon = årsmöte i Sundsvall?

Men ptja, varför inte. Hur länge räknar ni med att mötet ska ta förresten? Och finns möjlighet till samåkning från/till Östersund? Hur kommer det se ut rent praktiskt med resor, boende och mat annars?

Jag kommer nog för övrigt alltid att sakna "den gamla goda tiden" då NN hade årsmöten på fritidsgården i Själevad utanför Övik.

Med MittCon = årsmöte i Sundsvall?

Hur länge räknar ni med att mötet ska ta förresten? Och finns möjlighet till samåkning från/till Östersund? Hur kommer det se ut rent praktiskt med resor, boende och mat annars?

Japp Sundsvall är planen.

Mötet tar väl ca 3-4 timmar beroende på antal deltagare och motioner. I dagsläget kan jag inte erbjuda någon samåkning tyvärr då deltagandet från Östersundsboende styrelsemedlemmar är högst tvivelaktigt. Praktiska detaljer kommer publiceras i den officiella kallelsen!

När är mötet? När kommer kallelsen?

Extremt bra frågor som kommer få svar inom kort :)

Dock kommer inte årsmötet hållas den 28:e eller 29:e jan då kallelsen måste gå ut senast 8 veckor innan mötet, så det blir nytt datum.

När är mötet? När kommer kallelsen?

Extremt bra frågor som kommer få svar inom kort :)

Dock kommer inte årsmötet hållas den 28:e eller 29:e jan då kallelsen måste gå ut senast 8 veckor innan mötet, så det blir nytt datum.

Åtta veckor? Det har väl varit fyra veckor tidigare, eller minns jag fel?

Det har "alltid" varit stadgeskrivet att kallelsen ska gå ut åtta veckor innan årsmötet. Det vi ändrade var hur långt innan handlingarna skulle skickas och att vi tog bort att kallelsen och handlingarna skulle skickas per post. Nästan halva NNs budget gick åt till porto för kallelse och handlingar till årsmötet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...