Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Söker rollspelsgrupp i skåne

Recommended Posts

Guest

Tjena!

Jag är 23 år och bor i Eslöv, men kan tänka mig att ta tåget till höör/lund/malmö om det krävs.

Är en total noob på allt som har med rollspela att göra, tyvärr, men skulle gilla att iaf testa på lite, gärna fantasy.

Thats about it, ha det!

/Kex

Nice palmen, då är vi bara en man kort - till att börja med iaf.

Har ett Trudvang hemma som jag impulsköpte för att lära mig och kunna dra med tjejen men blev smått överväldigad, så jag la det på hyllan i nån år. Har iaf kommit fram till att det är nog lättare om man bara spelar med nån och tar reglerna efter hand. därav tråden

tjena

jag har med trudvang men alldrig spelat d :)

har ett drakar och demoner från 80-talet som jag spelat

för många år sen........men dom jag spelade med då

spelar inte längre....blev faktiskt lite sugen på o prova rollspel igen

inte säkert att jag gillar d längre men man kan ju alltid prova

blir brädspel nuförtiden ist :)

MVH mathias

Jag har ett gäng olika rollspel hemma och har varit spelledare i typ 15 år nu eller något sånt så det borde gå att ordna ihop något :)

Vart i Eslöv bor ni någonstans och har ni någonstans vi kan spela på?

Haha, jag bor också ute på Rönneberga :P

Jag har Drakar och Demoner 91, Eon, Neotech, Mutant, Vampire, Cal of Cthulu och en massa annat, men det är nog dom jag kan bäst

Det visade sig att min tjej gärna hänger på. Så tre, eller i bästa fall 4 plus SL kan vara lagom?

Jag kör som sagt gärna DoD, men eftersom det verkar som palmen spelleder så är det upp till dig vad som känns bekvämt, då vi från detta hushållet är helt gröna och det ska ju va bekvämt att dra med noobs :)

Onsdagar är den kväll som fungerar för min del, övriga dagar består av träning och dagtid jobbar jag :)

Måndagar kan eventuellt fungerar, men då brukar jag vara sjukt trött efter helgen :P

Forumet är så vant med skräp så det gör inget, bara vi håller det i den här tråden, iaf ser jag inget problem med att diskutera saker som hur/var/vad vi faktiskt vill spela. Det är till och med jätte-ontopic!

Jag jobbar till kl 17 i Marieholm på onsdagar och är hemma runt kl 18. Vi kanske skulle kunna träffas och snacka igenom vad vi vill och faktiskt se vilka de andra är innan vi bestämmer oss för hur vi vill göra?

Jag kan dra en liten genomgång på de olika rollspelen också så kan ni säga vad ni tror :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...