Rollspel Linköping?
0

8 inlägg i detta ämne

Hej, jag är lite halft newbie på Pen & Paper rollspel och söker några som spelar i Linköping. Jag har nyss flyttat till Linköping från Sandviken för att läsa på Universitetet. :D

Ni kan maila eller bara svara på tråden.

Mail: jonte_ferm@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om ni har facebook så finns det en grupp som heter linköping gamers tror jag och sverok östergötland har två olika fokusgrupper där också.

Själv så har jag också en liten tanke på rollspel, men har inte riktigt planerat hur eller när. Men det kan gå att bolla ihop något till våren.

Jag bor också i linköping då förstås.

Vi kan väl se om något går att styra ihop från efter nyår.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Linköping Games - heter gruppen.. syftet med gruppen är att samla spelare för att se vilka spel som finns :P

så gruppen har fokus på spelen, inte spelarna - kan man kanske säga.. det man gör är att man berättar vilka spel man har och att man vill spela dem och vart, så kommer det folk. Hit till oss har det vid fyra tillfällen kommit personer som jag aldrig förut träffat :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Northern Lights i Linköping ordnar kontinuerligt rollspelsträffar för nybörjare och nyinflyttade spelare. Deras kontaktperson Björn Persson nås på bpersson90[at]gmail.com.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Sampi ordnar konstant både rollspel och kortspel varje vecka.

Vi träffas fredagar 18:00 för att spela rollspel och tisdagar 17:00 för att spela brädspel/kortspel

Vi anordnar även LAN och Warhammer spel men inte lika regelbundet som våra andra aktiviteter.

Vi äger följande rollspel:

Dungeon and dragons 3.5

Dungeon and dragons 4.0

Eon

Mutant undergångens arvtagare

World of darkness

Neotech (gammal och ny)

Om du vill ha mera info finns våran hemsida http://www.sampi.se och du kan även nå Pontus Ek på 0764222015

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag bor i Boxholm och spelar gärna Call of Cuthulo som spelare och är Kult speledare.
Min skype :swedenplus@yahoo.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0