Gå till innehåll
Gäst Shadowgames

Shadowgames 19/10-21/10 2012

Recommended Posts

Gäst

Goddagarna goddagarna.

Jag har fått i uppgift att med skylt ansikte förtälja för er om en syn jag haft. Föreningen Shadowplayers anföll mig likt en skugga i natten och började väva mina drömmar. Likt en hemsk våg en svart natt sköljde de över mig och stormartat kastade bilder runt i mitt huvud. Bilderna var så starka, så skimrande ändock hotfulla att jag spenderade tre hela nätter och fyra dagar med att skrika. Nu har jag börjat sortera mina intryck och det budskap de hemska vålnaderna ville lämna börjar formas till en vision. Den är i dagsläget luddig och svårtolkad, men ha tålamod. För ju mer jag ser, desto tydligare klappar mitt hjärta av fröjd.

Jag kan av den dimmiga anledningen ännu inte berätta exakt hur det hela ska gå till. Det är för svårt att se. Men så snart jag kan så ska jag förtälja allt från kostnaden att deltaga till vilken färg äpplena som serveras ska ha. Moderniteter som hemsida och liknande komma skall. Tills dess kan ni gå in via den urblasfemiska sidan facebook och hålla koll på det evenemang som skapats där.

http://www.facebook.com/event.php?eid=119192161502467

-Jag är blott en profet av en skugga, viskande i dina drömmar-

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vi närmar oss! Insikt efter insikt. En hemsida finns nu på plats, eller iaf skalet som inom kort kommer att fyllas. Men jag blir lite för exalterad för att kunna vänta på att det blir helt klart.

http://shadowgames.shadowplayers.se/

På sidan finns även länkar till vår vanliga hemsida samt vår blogg där man kan följa arbetet under dess gång.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vår förening tackar för inbjudan via hitta.sverok.se och det har redan börjat röra sig bland våra figurspelande medlemmar. Ni kanske får räkna med en delegation från Nyköping.

---

Nyköping & Oxelösunds Spelsällskap, 10 år (2002 - 2012)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu