Jump to content
Sign in to follow this  
the godfather

billigast på gw!

Recommended Posts

har förstått att du e lite speciell. finns det några afärer i sverige som säljer BTD lite intresserad faktiskt tragiskt ännu mer gubbar :( och så den här smilen har alltid velat använda den :twisted:

har förstått att du e lite speciell. finns det några afärer i sverige som säljer BTD lite intresserad faktiskt tragiskt ännu mer gubbar :( och så den här smilen har alltid velat använda den :twisted:

Game maniacs i Skara säljer BTD figurer men Golem (online affär på http://www.golem.se) kommer också att börja sälja.

Men sen så går det även utmärkt att beställa ifrån mig (säg bara till så förklarar jag exakt hur). Ifall du även överalar din spelförening att bli en black tree design förening så får du 10% rabatt (föreningen behöver bara ge mig ett sätt att kontakta dom och en lista över alla medlemmar som vill ha tillgång till våra erbjudanden och deras adress, telefonummer och e-mail).

Åter till ämnet människor, frågan var vilken butik som var billigast på GW.

Inte huruvida BTD-figurerna var tillräckligt snygga för att ersätta GW-figurer.

/Tobias

C Forum

Det här var det bästa jag kunde hitta... http://www.blacktreedesign.com/picturep ... ng=sw#m132

Tyvärr så saknar vi vettiga chaos warriors och demoner (gissar på copyright lagarna). Däremot så har Heresy miniatures riktigt coola demon modeller (och killen som gör modellerna och äger sidan är en riktigt trevlig kille) http://www.heresyminiatures.com/

Det skulle ju vara kul om Aldine hade bilder på det de sållde och om de hade lite större sortiment (tre olika saker till beastmen, chariot, lord och en "beastmen" vad nu det är för modell.)

Jag brukar köpa från gm eller wg. Ska kolla zonen om de nu har ny sida

Kvittar vad ni säger Ebay äger.

Smart inlägg......NOPP

Kreativt inlägg.....NOPP

Är lite som ´"AIKKKKKKKKKKKKKK....."

" ...DIFFFFFFFFFFFFFF"

Kanske dax att växa upp...

Själv tycker jag tradition är ok, jag bor nära en butik så jag kan gå och kolla vad jag vill ha och sen slipper man frakten som äter upp en helt del av det man sparar med internet köpen...

hive tyrant. 245kr mot 255kr. ta du å raka rejält!!

dessutom har jö vi lyckats uppnå 5%stamkundsrabatt på wizardgames nu.

Hmm, tror att rakhyveln får vänta - ni glömde ju "dolda" kostnader som frakt! Vad jag vet har http://www.gamemaniacs.se kvar sin deal med noll spänn för frakt, då spelar nog den tian mindre roll eller? Det är ju totalen som räknas eller hur?

Jag förstår inte varför Gw inte sänker priserna i sina egna affärer lite, de måste ju tjäna mer på att sälja lite billiggare om både de och GM, WG tjänar på det som dom säljer.

Jag tror att GW skulle tjäna på att ha lite konkurrenskraftiga priser, till och med tradition är ju billiggare (ok det är 1kr men ändå :wink: )

Sen kan alla idéer om att köpa på GW/tradition var lite dåliga om man inte bor i en lite "större" stad. GW finns väll bara i GBG nu mera? Sen så är det ju bara postförskott på GM nu mera och är man nåra som delar så blir det inte mycket (postförskottet ligger på 40kr, det brukar bli 10kr/pers för oss).

PS. vi är 4st som beställer om ni inte kan räkna ut det :twisted:

Menar du att bara GW shoppen skulle finnas i fiskarland eller...

Har du glömt den stolta huvudstadel eller...

Vi har iallafall en i Stockholm, om nu va det du menade..

Jag håller fortfarande på siten http://www.crazy-achmed.com som billigaste site för att köpa GW pryttlar.

Han kan beställa allt så vitt jag förstår och han har bra priser. Som jag skrivit i en annan post så kör han fraktfritt till Sverige om man köper för minst 135 euro (runt 1200-1300 kr) vilket inte är mycket om man köper GW pryttlar, framför allt inte om man är flera. Vidare så ger han normalt 10% på de tyska GW priserna, men köper man för minst 135 euro så ger han 12% och det märks i slutändan.

Surfa in till honom och kolla runt lite, räkna lite på det med dagens valuta kurs så ser ni att det blir ganska billigt.

Archie

Det var en kompis som sa att de stängt GW i Sthlm och "flyttat" till gbg, men då var väll det fel då. Tyckte väl att det verkade konstigt då det har varit fullt med folk där varje gång jag varit dit.

Då vet jag att sthlm går lika bra som gbg som resmål i sommar :wink:

Nån som märkt att krooter och firewarriors bara kostar 225 enligt WD 293 :?:

Guest

Är ni medlemmar i en spelföreningen så fråga efter en offert från oss på det ni vill beställa så får ni se vilket pris vi har till föreningar, be om en offert skadar ju inte...

Vi tar GW priser till alla som inte är med i en föreningen just nu, men är ni med i en föreningen så kommer priset var a ett HELT annat.

Med vänliga hälsningar

Ronnie Wiklund

Fantasybutiken.com

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...