Jump to content
Sign in to follow this  
the godfather

billigast på gw!

Recommended Posts

Jag måste ju säga att jag tycker att http://www.Zonen.se är billigare.

Dom ligger på 210:- för samma gaunts som WG tar 214:- eller gm 219:-. Och dom är otrligt trevliga och väldigt service minded.

http://www.zonen.se

/Emil

-Long Live King ARTHUR

frakt är dyrare på zonen. Om man handlar för 1700 så är zonens frakt 12 kr dyrare.

om man dessutom lägger te lojalitetsrabatt på gw så sjunker priset med 5%

Guest
Har ni kollat in http://www.golem.se?

öööhhh. threaden heter billigast på gw och du länkar te en sida som inte ens säljer gw. :?

Det pågår just i detta nu artbete med att lägga upp hela GWs boxade sortiment i butiken och jag kan lova er att vi kommer hålla oss med mycket konkurrenskraftiga priser, som vi även gör på allt annat vi säljer. Dessutom börjar vi inom de närmsta dagarna (förhoppningsvis redan imorgon) ta emot betalning med Visa/mastercard vilket ingen annan i branschen gör.

För fler frågor eller önskemål angående vårt sortiment eller butiken i övrigt är ni hjärtligt välkomna att maila vår kundtjänst på kundtjanst@golem.se. Missa inte vårt nyhetsbrev heller så får ni reda på när hela GW-sortimentet är upplagt!

Ha d gött

Tomasz Matuszczyk

General Manager

Melog Golem Spel HB

http://www.golem.se

tm@golem.se

Guest
golem säljer iaf. the hellgame för 600:-

wizards tar bara 450 för det.

Det kan jag inte säga emot, men säljer Wizards några fler grejer än Hellgame på bräd/rollspel/allt utom figurspel? Det gör de inte, man kan inte vara billig på allt, däremot GW är något vi kommer vara billiga på då det är något som säljer mycket. Om du jämför villkor, service, sitekvaité, allmän prisnivå, fraktkostnad mm hoppas jag att du finner oss som en av de bästa butikerna i Sverige (åtminstone när GW-sortimentet är färdigt).

Tomasz Matuszczyk

General Manager

Melog Golem Spel HB

http://www.golem.se

tm@golem.se

All konkurrens är bra konkurrens.

=]

Så sant som det är sagt.

Nja... en sanning med modifikation kanske... Sedan många klassiska svenska monopol blivit "marknadsnpassade" har priserna stigit (pga att man måste göra reklam med mera för att locka köpare från alternativen), vilket visserligen är bra för företagen men inte för kunderna. Men i just tennfigursförsäljningsbranschen är det bra, även om råvaran (gw-figurer) är monopoliserad.

Okej, det där var en topic miss om någon...

All konkurrens är bra konkurrens.

=]

Så sant som det är sagt.

Nja... en sanning med modifikation kanske... Sedan många klassiska svenska monopol blivit "marknadsnpassade" har priserna stigit (pga att man måste göra reklam med mera för att locka köpare från alternativen), vilket visserligen är bra för företagen men inte för kunderna. Men i just tennfigursförsäljningsbranschen är det bra, även om råvaran (gw-figurer) är monopoliserad.

Okej, det där var en topic miss om någon...

Din sanning med modifikation är vad en sanning med modifikation. Hade inte konkurrens funnits hade inte priserna varit lägre, istället hade företagen stoppat pengarna på egen ficka istället för att lägga det på reklam. Säkerligen mer pengar än vad de skulle ha slösat på reklam. Dessutom medför konkurrens både bättre produkter och effektivare organisationer :) Konkurrens är bra för ALLA!

så vilka e billigast då?

BTD :D

Det är inte så svårt att lista ut vilket regelsystem som våra figurer är bäst anpassade för ;) . Sen så kommer Golem snart att sälja BTD miniatyrer också så det borde vara händigt...

Kommer någon ihåg vad som hände senast någon var otrevlig mot mig? ;) .

Det kommer inte att hända här eftersom A) Han är inte anonym och B) Han har rätt. Vår Chaos figurer är ganska horribla så länge du inte är ute efter marauders eller chariots.

Förövrigt skulle jag vilja påpeka att jag inte är en "reklam gubbe" eftersom jag är ganska ung och vital samt att min korrekta titel är Swedish agent for Black Tree Design miniatures. Vilket betyder att jag tekniskt sätt är en brittisk agent (så var är brudarna?).

oki du är en wannabe james bond det är ganska colt :wink: men era chariots var okej tittade på hemsidan ber om ursäkt för reklam gubbe och kallar er härmed Swedish agent for Black Tree Design och vad hände senast någon var otrevlig mot dig :?: din länk under ditt namn e död

Agent 00 (uttalas dubbelnollan) för att vara exakt enligt min chef. Dom har en tradition av att ge varandra mysko smeknamn så jag åkte på 00 som tack för en felplacerad kommentar om James Bond. Sen har vi även en tradition av att döpa sina olika special dealar efter sina anställda. Efter dom började med smeknamnen så händer det att dom använder smeknamnen istället så i november så var jag tvungen att köra reklam för "Mr Enzymes bonanza trade order deal"... Ibland är det hårt att vara agent ;) .

Meddelandet är borttaget nu men det var en "fanboy" som helt enkelt försökte grilla mig, det gick inge bra för honom eftersom jag inte riktigt uppför mig som andra försäljare. Istället för att köra standardsvaret som är någonting i stil med (gäller alla försäljare) "Ja vi vet att vi har vissa brister och vi gör allt vi kan för att rätta till dom, kontaka oss gärna för att komma med mer specifika råd" så bad jag honom i princip att dra åt helvete (det var ett mycket förolämpande meddelande utan avsändare så han förtjänade det).

Som sagt jag är en lite speciell försäljare 8) .

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...