Gå till innehåll
Kaizer

Omröstning: Sverok Painting Challenge #3

Vilken målare tycker du ska vinna?  

1. 1. Vilken målare tycker du ska vinna?

• FrizzyBubble
      0
    • Synthet
      0
    • Kaizer
      0

Recommended Posts

Temat är: Grunt

Om det inte går att rösta. Skicka ett PM till mig och skriv vilken just ni röstade på, eller skriv här!

'Gäst' röster räknas ej!

Omröstningen pågår i 8 dagar.

Så den sista dagen att rösta är söndagen den 12/6.

FizzyBubble

100_0409.jpg

100_0400.jpg

100_0394.jpg

100_0392.jpg

synthet

pic_dl.php?pic_id=32425967

Kaizer

IMG_2810.jpg

IMG_2813.jpg

Och 3st bidrag som ej blev klara :? :?:

Havok

img0583ed.jpg

FrankenNerd

DSC05003.jpg

the holy fighter

dsc00215rl.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

synthet får min röst för att det är bra målat med bra övergångar. Det är även en bra bild, ett föredöme för övriga deltagare. Där är ljus på modellen, man ser detaljerna och målningen, en bra bakgrund och den är skuren bra, inte massa tomt utrymme vilket gör bilden ointressant.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
synthet får min röst för att det är bra målat med bra övergångar. Det är även en bra bild, ett föredöme för övriga deltagare. Där är ljus på modellen, man ser detaljerna och målningen, en bra bakgrund och den är skuren bra, inte massa tomt utrymme vilket gör bilden ointressant.

respekterar din röst, men det är en målartävling, inte fototävling. Jag tror inte alla deltagare har möjlighet att ta "riktiga" figurbilder

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

respekterar din röst, men det är en målartävling, inte fototävling. Jag tror inte alla deltagare har möjlighet att ta "riktiga" figurbilder

Ska du vara med i en tävling där du inte kan se figuren "IRL" så är bra bilder avgörande.

Kan ta Kaizsers bild som exempel, man ser mer av bakgrunden än av modellen, skär till bilden så man ser figuren. Alla som har en digitalkamera kan ta "riktiga" figurbilder, en bra bakgrund(vitt papper eller skriva ut en bakgrund från google), en lampa som ger ljus på modellen samt att man sätter figuren i fokus och inte bakgrunden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ursäkta, men skulle inte dom här tävlingarna vara för att det var rolig? Det har varit 2 rejäla tjafs sessioner på senaste, tycker det är extremt tråkigt. Så mitt råd är att ta det lite lugnt och lägg energin på att måla i stället =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Instämmer med Sassur. Detta är till för att ha skoj, men däremot tycker jag också att konstruktiv kritik kan vara till hjälp. I det här fallet lite tips på hur man kan ta bra bilder med de få medel man har att tillgå. Sålänge det sköts snyggt och städat så tror jag inte vi kommer ha några problem här. :)

Är även rätt nöjd med att antalet deltagande har ökat sen första omgången, trots att alla ej hann klart med målningen. Fortsätt så boys. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag håller med definitivt, Havok har varit lite väl hård tycker jag med bidrag som inte varit i tid eller påbörjats lite för tidigt, tycker det är viktigare att man har ett bra deltagarantal och en rolig tid :)

/Ragnar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag håller med definitivt, Havok har varit lite väl hård tycker jag med bidrag som inte varit i tid eller påbörjats lite för tidigt, tycker det är viktigare att man har ett bra deltagarantal och en rolig tid :)

/Ragnar

Och Havok har ej gjort klart sitt bidrag :o dom TVÅ gånger han vart med :shock:

@Havok: Om du kollar längst upp så ser du ;)

Omröstningen pågår i 8 dagar.

Så den sista dagen att rösta är söndagen den 12/6.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Blev Havoks resultat klart? Den knekten ansåg jag ha stor potential, kan föreställa mig ett bra verk av Havok. Inte för att det lär avgöra något men denne får därför min röst.

Havok

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.