Gå till innehåll
Salle

Bidragsansökan - vad händer?

Recommended Posts

För över två veckor sen skickade jag in en bidragsansökan till styrelsen, och har idag fortfarande inte fått ett meddelande varken om att det är behandlat eller ens om det är mottaget. Som jag skrev i ansökan kommer vi gärna och presenterar vårt projekt, men det är svårt att göra när man inte får veta när det ska tas upp.

Kommunikation är A och O, och jag tycker att ni har missat det helt här.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
För över två veckor sen skickade jag in en bidragsansökan till styrelsen, och har idag fortfarande inte fått ett meddelande varken om att det är behandlat eller ens om det är mottaget. Som jag skrev i ansökan kommer vi gärna och presenterar vårt projekt, men det är svårt att göra när man inte får veta när det ska tas upp.

Kommunikation är A och O, och jag tycker att ni har missat det helt här.

Det här är otroligt olyckligt och ett grovt kommunikationsfel verkar ha begåtts här, och jag ber tusen gånger om ursäkt för detta. Er ansökan har mottagits, diskuterats och ett mail ska ha gått iväg till er om när vi föreslår att ni kommer och föredrar er ansökan, och om en sådan inte mottagits så har det blivit fel någonstans och jag ber även här tusen gånger om ursäkt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, nåt sånt mail har inte nått fram till nåt av mina fem aktiva mailkonton, så nånstans verkar det finnas ett brott i kommunikationen. Nu börjar det ju närma sig genomförandedatum, och det vore intressant att höra om vi kan få stöd i det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Jag hakar på den här tråden så slipper jag starta en ny.

Den 16:e maj skickade jag, för föreningen Vulgus Profanums räkning, in en ansökan om resebidrag för vår kommande resa till Lincon. Jag har fortfarande inte fått någon respons på vår ansökan och nu börjar det närma sig dags att åka...

Jag vore tacksam för ett besked kring ansökan så snart som möjligt.

M.v.h. Henrik Jönsson, kontaktperson för föreningen Vulgus Profanum

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Du ska ha fått ett mail om att din resebidragsansökan blivit mottagen. Kontrollera din skräppost-korg så att den inte hamnat där av misstag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Hej!

Något bekräftelsemail har jag inte tagit emot vad jag kan se.

Hursomhelst så lägger jag gärna det åt sidan, jag kan inte svära mig fri från att jag själv raderat det av misstag.

Dessutom spelar det ingen roll längre för nu har vi fått besked kring vår resebidragsansökan för resan till Lincon. Tack för det, även ett litet bidrag betyder mycket för vår nystartade förening. \o/

Nu ser vi framemot att få åka iväg om några dagar. :)

M.v.h. Henrik Jönsson, föreningen Vulgus Profanum

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu