Jump to content
Sign in to follow this  
Druid

Auktion av brädspel (Stockholm, Proxxi)

Recommended Posts

Lördagen den 16 april 18:00 kommer föreningarna Proxxi och KAST ha en auktion av bland annat brädspel i lokalen proxxi.

Om man inte kan närvara så finns det möjlighet att förhandsbuda på spelen här. Skriv ett svar innehållande namn, vad du vill bjuda på och hur mycket du bjuder. Du kan även ange ett telefonnummer som vi kan ringa på om du är högsta budinnehavaren här och du blir överbjuden i lokalen.

Spelen är (utan särskild sortering):

Guest

Jag kan bjuda 50kr för Game of Thrones. Blir jag överbjuden så blir jag. Eric Druid, Stefan Björk eller Roos kan ta hand om spelet till mig om jag vinner det.

--Ssusanne

Hmmm...Blood Royale för 50 kr. Tveksam om med vilka kompisar jag skulle spela det med...men när jag satt i styrelsen tackade vi nej till bra mycket bättre förfrågningar än så.

För Buck Rogers lägger jag budet 200 kr förutsatt att det fortfarande är rimligt komplett. Har nummer 0760-999365 utifall jag inte hinner förbi Proxxi imorgon.

Hej.

Nu satt jag i möte i helgen, så jag tryckte av dum gammal vana bort samtalet när ni ringde. Blev jag överbjuden på allt, eller var det något jag faktiskt får med mig hem?

Kunde ingen ha skickat mig ett SMS? *besviken*

--DA

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...