Jump to content
Sign in to follow this  
Khetep

Sverok Painting Challenge - Resultaten

Recommended Posts

Precis!

En vanlig fotsoldat ;)

Så Synthet.. Vi måste tyvärr ta bort ditt bidrag :/

Fotsoldat, inte träsoldat :mrgreen: :lol:

EDIT: Har inte gjort något med min än.. Men kommer göra det när jag får tiden till det ;)

Jag kommer göra det.

Kommer göra en ny topic med bidragen där man kan skriva vilken man vill rösta på eller PMa mig (Kommer även testa röstningsgrejen om den funkar).

Lättare så, än att folk ska leta runt i denna och se vilka som det gäller nu.

Men lite besviken.. 6st bidrag och 3st klara :?

Fick stressa lite på slutet eftersom ska iväg sista veckan... blev nog bra ändå

Veteranmontagekopiera.jpg

Jag vet att fingret ser ut som en överkokad varmkorv originalet bröts av, ska nog ersätta hela handen vid ett senare tillfälle. Varmkorven får duga nu :mrgreen:

Fick stressa lite på slutet eftersom ska iväg sista veckan... blev nog bra ändå

Veteranmontagekopiera.jpg

Jag vet att fingret ser ut som en överkokad varmkorv originalet bröts av, ska nog ersätta hela handen vid ett senare tillfälle. Varmkorven får duga nu :mrgreen:

Sjysst, gillade denna som fan. Men ingen frisk soldat hade stuckot pipan i jorden :P atmosfärisk så de duger hur som helst.

Här kommer en bild på en Space hulk librarian, trevlig modell allt som allt.

Space+hulk+librarian1.jpg

Edit: Det verkar som om servern där jag har bilden ligger nere så jag länkar bilden från en annan server istället.

Edit 2: Med rätt länk funkar det bättre;)

Hann tyvärr inte klart min pga. oväntat släktbesök men så här långt kom jag. Dålig bild men hann inte lägga nån tid på det eftersom klockan är rätt mycket :)

Bidrag.jpg

Jag lägger upp lite bättre bilder när jag hinner.

Jag tror tävlingen är slut nu. Är det någon som har lust att ta på sig att sköta rösträkningen?

Det var flera bidrag den här gången, synd bara att inte alla fick sina saker klara.

Är Kaizer på semster eller? :) För tävlingen är slut så vitt jag vet.

Min chef har haft semester så jag fick ta över på jobbet.. Så hade inte mycket tid/ork vill säga ;)

Förklaring varför jag ej blev klar med min modell, men det blev ju en del så kändes ju bra det iaf :)

Jag kan fixa en "röstningtopic", då jag tycker 'Havok' gjorde ett fel med att inte visa bilderna.

Dom som ej vet om detta vet ju inte vilka dom ska rösta på när det finns en del bilder i "Resultatet" ;).

Så röstar vi till nästa måndag.

Sign in to follow this  

• Create New...