Jump to content
Sign in to follow this  
juhat

SÅLD - [Säljes] / [Bytas] - Skaven

Recommended Posts

SÅLD!

Hallåsan.

Eftersom vi har skitdålig kommunikation inom vår lilla grupp av nygamla Fantasy Battle-spelare så är vi helt plötsligt tre stycken som ska spela Skaven.

Personligen är det ju skittråkigt eftersom jag skrapat ihop ett gäng Skaven, mestadels från två Island of Blood, men jag böjer mig för mina egna principer och gör mig av med mina Skaven för att satsa på en ny armé.

Jag är rätt sugen på Lizardmen, så om någon sitter på en sådan armé de vill bli av med eller byta bort så är detta klart intressant. Gärna omålat.

I annat fall vill jag bara sälja av dem, dock inte bitvis eftersom det är ett djävulskt mech.

500kr plus frakt för alltihop.

Målarkvaliteten är väl "ok", här är min målade rat ogre:

img0234ug.jpg

Resten av de målade är gjorde i samma schema (smutsigt vit/benvitt och lila med brun päls) men med lite snabbare drybrush-teknik så de är väl av lite sämre kvalitet.

Jag har i dagsläget följande:

1 Armybook Skaven

1 Ikit Claw (obruten blister)

1 Grey Seer (målad)

1 Warlord (från IoB, omonterad)

1 Battle Standard Bearer (enkel conversion från en av Warlords från IoB) (omålad)

1 Assassin (sprayad svart)

3 Warlock Engineers (två i plast, en sprayad svart och en omonterad, en i metall, monterad men ej sprayad)

2 Weapon Teams med Warpfire Thrower (en målad, en sprayad svart)

2 Weapon Teams med Poison Wind Thrower (svartsprayade)

9 Gutter Runners (svarta)

4 Rat Ogres (från IoB, en målad, tre svartsprayade)

2 Master Moulders (en målad, en som inte ens är monterad)

50 Clanrats med spears och full command (19 målade, 31 osprayade)

42 Clanrats med hand weapons och full command (omålade)

Jag skickar med alla extradelar jag kan hitta, lite sköldar och några Clanrats som jag inte satt ihop än.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...