Lunerian 0 Rapportera inlägg Postad 14 Januari , 2011 Det börjar verkligen bli hög tid att dra igång valberedningen för sverok mälardalen. Som nybliven student har jag inte haft mycket tid att tänka på valberedning, att datorn där jag hade kontaktuppgifter till de övriga valberedarna fanns kraschade hjälpte ju inte heller(ni får gärna kontakta mig).Är DU intresserad av att sitta i sverok mälardalens styrelse? Hör av dig!Jag träffar gärna de som är intresserade om chansen finns. Jag finns oftast i antingen Eskilstuna eller Västerås och det bör finnas andra valberedare i andra delar av distriktet./Sammankallande valberedare sverok mälardalen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Staffan Ericsson 0 Rapportera inlägg Postad 8 Februari , 2011 Jag kan tänka mig sitta ytterligare ett år som revisor i Sverok Mälardalen..staffan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lunerian 0 Rapportera inlägg Postad 10 Februari , 2011 Jag kan tänka mig sitta ytterligare ett år som revisor i Sverok Mälardalen..staffanDet låter jättebra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
halken 4 Rapportera inlägg Postad 10 Februari , 2011 Kan tänka mig att vara personlig ersättare. Om Staffan dör kallar jag till extra årsmöte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SunTzu 0 Rapportera inlägg Postad 14 Februari , 2011 Lovar du att inte se till att Staffan dör? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
halken 4 Rapportera inlägg Postad 14 Februari , 2011 Jag lovar att se till att han inte dör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Melin 2 Rapportera inlägg Postad 15 Februari , 2011 Halken: Personlig ersättare tillika livvakt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ezther 0 Rapportera inlägg Postad 14 Januari , 2012 Jag sitter i skrivande stund i Sverok Västerbottens styrelse, men eftersom jag flyttade till Uppsala i höstas kommer jag troligen inte att sitta kvar där 2012.Därför, tänkte jag erbjuda mina tjänster till Sverok Mälardalen istället. Om ni behöver mig ^^Jag går att kontakta här via pm eller på soderling.ester@gmail.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rafm 0 Rapportera inlägg Postad 20 Januari , 2012 Jag sitter gärna kvar, som ordförande eller ledamot.MVHJoakim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser