Gå till innehåll
Necrophorus

Hultsfred/Vetlanda

Recommended Posts

Tjena! Jag sitter och känner mig lite ensammen här i Hultsfred och det fanns inga nyare trådar så jag skapar mig en egen!

Jag söker någon form av spelsällskap här i krokarna runt Hultsfred / Vetlanda (Där jag bor är det 4 mil till vardera ställe).

Det jag själv har: Warhammer Fantasy battles (Skaven, runt 2000p), Warhammer 40k (Orks, runt 1000p, men osäkert), Magic the gathering kort (Ingenting som räknas som standard nu dock), Airsoft bössa och manuell pistol, LAN-vänlig dator.

Mest intressant är båda Warhammer systemen, LAN och diverse Rollspelande.

Utöver det är jag mycket intresserad av att testa All flesh must be eaten (som jag funderar på att köpa) men har inget emot att testa andra rollspel. Har dock ingen erfarenhet av rollspelande hitills.

Brädspel som Zombies!!! och Last night on earth är också något som lockar (Nämnde jag att jag gillar Zombies? :twisted: )

Finns det några aktiva spelare i nån av de här sakerna häromkring? Ni kanske spelar något annat? Hur som helst är jag sugen på att utöka bekantskapskretsen med lite andra spelsugna.

Hör av er via Mailen, y_jimmie [@] hotmail.com eller svara I tråden. Tills dess, Ha det bra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Tjenare Jimmy!

Jag har skickat ett mail till dig med lite snabb info om föreningen jag håller i, vi finns i Vetlanda.

Vill du veta mer så kan vi hålla mail kontakt!

Min mail är Crakling_Evil@hotmail.com

// MVH Christofer.S

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu