Gå till innehåll
th0mpaz

Storspel 6-7/11 2010 Borlänge, Bysjön

Recommended Posts

Hej Alla!

Jag vet att vi är sjukt tidiga med detta men det handlar om att vi vill slå ett "gammalt" rekord som finns på övningsområdet i Bysjön, Borlänge.

Vi kommer att i samarbete med SVEROK att anordna Spel helgen 6-7/11 under deras så kallade Spelveckan.

Den 6:e November, Lördagen, kommer att vara helt anpassat efter antalet anmälda personer, mer information finns självklart på vår hemsida.

Den 7:e November, Söndagen, kommer vi att ha 5 vs 5 turnering, alltså ni anmäler ert lag och turneringen kommer att börjas med gruppspel och sedan övergå till knockout. Enkelt TDM utan respawn. Har ni inte 4 kompisar så kommer vi att kunna "bygga" lag på vårt forum samt under lördagen.

gå in på http://www.spelklubb.net för ytterligare information för anmälan och skitsnacket omkring kan ni disk. på vårt forum under SPELVECKAN.

Thomas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej alla!

Fullt resultat finns nu på hemsidan under All Is Real - Turnering

Jag sitter nu och slappnar av, de 2 helgerna är över och vi har haft ett fantastiskt tillfälle att växa på alla plan, som vi gjort med råge. Att arrangera något i denna storlek är ett styrkeprov på vårt team och kraften vi haft tillsammans att lyckas med detta känns med glädje i hela kroppen på oss alla. Trots små marginella missar så har både annonseringen nått nationellt och upplägget/spelen fungerat och snurrat jättebra, tack alla som hjälp till!

Det kom folk från både söder och norr, och totalt räknade jag ihop 83 aktiva besökare under Spelveckan, räknar vi in funktionärer och åskådare nådde vi faktiskt strax över 100.

Vi från Borlänge Spelklubb vill tacka alla med all värme för att ni gjort detta möjligt, och vi lovar 2011 kommer kör vi igen, tills dess kolla in på vårt forum och delta på våra vanliga söndagspel!

Nu går jag i ide ett tag, syns när snön lättat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu