Maria Rodén 0 Rapportera inlägg Postad 28 Juli , 2010 Efter förfrågan från Väst så har vi tagit bort möjligheten att gästposta i detta forum. Gäster kan fortfarande läsa inlägg, men för att svara på trådar eller skapa nya måste man vara en registrerad användare. Detta gäller bara i Västs forum; gästpostning är fortfarande tillåtet på resten av forumet.//Maria - Admin Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Blot-Sven 0 Rapportera inlägg Postad 29 Juli , 2010 \o/ Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
halken 4 Rapportera inlägg Postad 29 Juli , 2010 Tråkigt att det ska behövas då debatten verkar engagerat en massa folk som inte normalt hänger på Sveroks forum, med lite tur kan väl åtgärden leda till att de stannar kvar även för mogna diskussioner i andra ämnen... Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
the godfather 0 Rapportera inlägg Postad 29 Juli , 2010 mest tror jag det var folk som redan har konto, men inte vill visa sig. så jag ger \o/ till beslutet jag med. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johan Hultén 0 Rapportera inlägg Postad 7 Augusti , 2010 Mycket bra \o/ Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caesar Auf Ghota 0 Rapportera inlägg Postad 9 Augusti , 2010 I agree \o/ Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser