Jump to content
Sign in to follow this  
Dracglad

[Jönköping] Roll- och brädspelare sökes

Recommended Posts

Ska flytta till Jönköping i mitten/slutet av augusti och skulle gärna komma i kontakt med några roll- tillika brädspelare.

Mitt namn är Johan, kallas "J." av mina vänner, och jag är 21 år gammal.

Jag är väldigt gärna spelledare, då detta var min roll i min tidigare spelgrupp. Jag har ganska många rollspel så jag kan tänka mig att spela/spelleda det mesta.

Men jag är inte bara rollspelsnörd, jag spelar även en del brädspel (har en relativt stor samling av denna varan också).

Hör gärna av er till mig här på forumet eller på e-post: johand.nilsson@yahoo.se

Hej!

Ska också studera i Jönköping till hösten och söker likt dig en rollspelsgupp/spelgrupp. Mitt namn är Peter, är 18 år och kallas oftast för Khetep. Är förtillfället DM i DND 3.5 som är det jag spelat mest inom rollspelsvärlden, skulle gärna vela spela lite med då man vill variera sig :)

Min mailadress; khetep_at_operamail.com.

Håller med om att kolla in GoB, men deras hemsida är dåligt uppdaterad, så mit förslag skulle istället vara att ta sig till kulturhuset på tändsticksområdet en lördag (har för mig att de har öppet hus då) och hänga runt lite i deras lokal på andra våningen. Om ingen är där kan man alltid fråga nere på bokcaféet på entréplan, de flesta där är eller känner en GoB:are. Lycka till!

Glöm förresten inte heller Container, Sveriges kanske mysigaste konvent! Tio dagar sol, bad och spel för bara 100 spänn. Platsen är Martinsgården i Norrahammar och tiden är 20-31 juli. Där kan jag lova att ni träffar Jönköpingsgamers.

/Thom Kiraly

ordf. Sverok Ost

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...