Jump to content
Sign in to follow this  
swartech

Transport till lajv o tillbaka

Recommended Posts

Hej allt glatt folk där ute.

Jag och Gorgar har problem att hitta transport till lajvet i höst den 8 till 12 september.

men man bör komma ditt 2 dagar helst innan det börjar .

om det finns någon där ute som kan tänka sig ställa upp och köra så skulle det vara väldigt bra.

info osv kan tas helst via telfon: 073 40 74 317 Christoffer Pettersson.

helst den här månaden vill jag gärna veta om det finns någon som kan ställa upp.

Men om det är andra som letar efter transport till lajv så kan ni skriva här med.

När man skriver en annons om transport fram och tillbaka till ett lajv bör annonsen innehålla:

Vad lajvet heter.

Vilken datum du vill dit (6:e eller 8:e september), så att det inte blir otydligt.

Var man bor.

Hur många man är.

Eventuellt om man har körkort (en del vill trots allt ha avlösare när det gäller längre körningar).

När man skriver en annons om transport fram och tillbaka till ett lajv bör annonsen innehålla:

Vad lajvet heter.

Vilken datum du vill dit (6:e eller 8:e september), så att det inte blir otydligt.

Var man bor.

Hur många man är.

Eventuellt om man har körkort (en del vill trots allt ha avlösare när det gäller längre körningar).

Eleira lajvet (förföljesen)

Det är ju jag som i Norrköping och Johan som bor i Jönköping.

Men i så fall vilken väg tar du då hur mycket vill du ha i bensinpengar?

Men inom packning det blir väll inte så mycket det jag VET som jag kommer ha med mig är inte så mycket som det ser som nu.

Men jag vet inte hur mycket johan kommer ha med sig

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...