Jump to content
Sign in to follow this  
cuardin

[Säljes] Blandade brädspel med 0kr i utropspris

Recommended Posts

Föreningen KAST (Med säte i lokalen Proxxi på Engelbrektsgatan i Stockholm) behöver göra plats för nyinkpta spel i sin hylla och gör sig därför av med spelen nedan. Är något intressant, lägg ett bud som svar på denna tråd. jag kommer uppdatera med bud som kommer in på andra vis. Auktionen pågår till den 11/7. Efter det förlängs auktionen för varje enskilt spel med en 24 timmar efter varje bud som läggs på just det spelet.

Vinnaren kan antingen hämta upp spelet i lokalen valfri torsdag eller betala för frakt.

• Sherlock Holmes: Spel halvvägs mellan rollspel och brädspel. Patinerat men i bra skick.
(10kr Morn)
Drakborgen: Välspelat men komplett.

(60kr, Björn Druid, Avslutad)

Den försvunna Diamanten: Den finska klassikern från Alga. Slitet men komplett.

(20kr, Björn Druid, Avslutad)

Spökslottet: I befintligt skick

(20kr, Björn Druid, Avslutad)

Excalibur: Strategispel. Patinerat men i bra skick.

(150kr, Variag)

Doom, the boardgame: Dataspelet som brädspel i STOR låda. Nyckick, nästan ospelat Innehåller figurer av Doom-monstren.

(200kr, Björn Druid, Avslutad)

Go: Den Kinesiska klassikern. Enkel design i gott skick.

(30kr, Wictor, Avslutad)

Kapital: Aktiehandlarspel från 70-talet.

(0kr)

Jag börjar direkt med att buda 50kr för Excalibur.

Eftersom jag tycker budgivningen ligger på patetisk nivå så ger jag lätt 100kr för DOOM

Är det inte pinsamt att lägga bud på 1-10kr, måste vara då alla skriver en smiley efter lagt bud..

Må så vara, men nu har spelet stått undanställt i många månader utan at någon tagit fram det. Altså går det inte så bra för honom att faktiskt spela.

Guest

Nja Go har varit framme minst två gånger de senaste 2 månaderna, har vi fler Go spel? (Bara en av gångerna var de Cyklo).

/Erik

Ozelotten: Proxxi har två Go bräden varför vi vill bli av med det ena. (det som inte varit framme det senaste året typ)

Cuardin, K A D: Risk spelet tillhör Mark Gustavsson, inte föreningen. Det ska återlämnas, inte säljas.

Vad det gäller fraktpriser:

Postpaket: 150kr

Bussgods: 125kr

"Ställa på ett tåg och hoppas på det bästa": 0kr, men vi garanterar inte att det kommer fram.

Det verkar som jag vann mina 4 spel:

Drakborgen: Välspelat men komplett.

(60kr, Björn Druid)

Den försvunna Diamanten: Den finska klassikern från Alga. Slitet men komplett.

(20kr, Björn Druid)

Spökslottet: I befintligt skick

(20kr, Björn Druid)

Doom, the boardgame: Dataspelet som brädspel i STOR låda. Nyckick, nästan ospelat Innehåller figurer av Doom-monstren.

(200kr, Björn Druid)

Finns det något konto jag kan sätta in pengarna på?

Jag kommer vara bortrest ett tag, men Erik Druid kommer att plocka upp spelen åt mig.J

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...