Gå till innehåll
Nida

Rollspel i Arvika/Karlstad trakten?

Recommended Posts

Vi är två stycken i behov av en riktigt mysig rollspelsgrupp. Vi söker helst några runt 20-30 år men är inte kinkiga. Vi är båda vana spelledare och har böcker till nästan allt. Tyvärr så har vi haft otur med att hitta en rolig grupp vi trivs med. Antingen har det varit problem att få ihop folket eller så har gruppdynamiken inte fungerat. Nu söker vi oss ut och vart som helst i västra Värmland, där det sitter några som kan tänka sig att utöka sin grupp, är vi villiga att åka.

Jag vill spela något så fruktansvärt och jag kan tänka mig att spela ALLT! Så hör av er så fort som möjligt. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmm... Hur beskriver man sin egen spelstil?

Anders beskriver min spelstil som: Rak, detaljerad, trovärdig, drivande.

Jag beskriver hans som: Flexibel, Social, Kunnig.

När det kommer till spelledande så är Anders lite mer regelrak och jag lite mer berättaraktig. Vi väger upp varandra ganska bra. Är det något annat du vill veta får du fråga lite mer specifikt. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

well.. en del kör med "jag frågar vad hans hund heter" medans andra kör med (med förställd röst) "Vad heter din hund?" =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag vet Noz, jag är med, men det är inte riktigt så att vi får till regelbundna möten med en stabil grupp. Det är nytt folk varje möte eller så kan inte folk. Idealet hade varit en grupp som kan ses i alla fall 2-4 gånger i månaden, med alla deltagare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Så här mer än ett år efter första inlägget vet jag ju inte om det kan vara för sent, men jag ska precis flytta till Karlstad, och är hemskt på. Har även själv lite lösa spelledarerfarenheter, om det skulle vara av vikt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Karlstad

Heej. Vi är ett gäng rollspelare som söker fler spelare. Vi är mellan 22 och 35 år gamla och just nu är vi 5 st. Men då vi vet av erfarenhet att alla inte alltid kan så söker vi fler till vårat sällskap.  Om detta skulle vara intressant för er så är ni välkomna att skriva svar till mig på mejlen för mera info. Vi finns i karlstad och försöker träffas 2 gånger i månaden. 

Skriv till:
Stisse_e50@hotmail.com

mvh.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu