Jump to content
Sign in to follow this  
Olle Melander

Marknadsföringsgrupp

Recommended Posts

På uppdrag av styrelsen håller jag på att starta upp en marknadsföringsgrupp. Vi kommer bland annat att stå på Ung08 i slutet av sommaren.

Vad jag undrar är om någon skulle känna sig intresserad av att vara med och hjälpa till på aktiviteter som tex Ung08.

Vi söker inte endast individer, utan även om en förening skulle vilja ha möjligheten att synas och höras så skulle de kunna komma dit och få möjlighet till detta.

Om någon är intresserad hör av dig till mig så snart som möjligt eller svara i tråden. Allt intresse uppskattas.

Mvh Olle Melander

Telefon 0701129582

edit: Snyggade till. :) //Ozeloten

Hej och vad trevligt att folk är intresserade av att hjälpa till med att vara med och jobba med marknadsförnings frågor och ung08.

Nu på Lördag den 22/5 kl 14.00

på Unga Forskares kansli

på Polhemsgatan 38 på kungsholmen.

Är all ni som känner er intresserade av att jobba med dessa frågor inbjudna till att delta på ett planeringsmöte för ung08 då vi behöver lägga fram en planering för vårt deltagande.

Känn dig välkommen och kom.

det kommer att finnas fika :D

och är det något du undrar över eller behöver du hjälp att hitta tveka inte att kontakta mig på nummer 0701129582

Med vänliga hälsningar Olle Melander

Meddela gärna om du kommer

Kan du inte komma lämna gärna förslag ideér i tråden under

Ändrat till rätt ställe /Fredrik

det är jag medveten om men tuvär är det så att vi måste ha mötet nu i helgen då vi måste lämna in en preliminär planering för vårt deltagande och den 23/5 är det styrelse möte så det är svårt att ta någon annan tid för mötet.

du är hjärtligt välkommen att vara med i marknadsföringsgruppen och lämna förslag men det kan vara svårt att flytta mötet till en annan dag :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...