Jump to content
Sign in to follow this  
Långe

Möte 6/5 ang SydCon

Recommended Posts

Studiefrämjandet i Malmö är intresserade av att arrangera ett SydCon i år och vi (SKuD) och Sfr har diskuterat lite kring det hela.

Vi har dock bestämt att ha ett mer ordentligt möte torsdagen den 6/5 kl 17.00 på studiefrämjandet i Lund. Är ni intresserad av att vara med att arbeta med ett SydCon så ber vi er höra av er till oss på info@skud.sverok.se eller i tråden.

Jag tänkte nog dyka upp, om inte annat för att berätta att allt var bättre för och att det inte är lönt att ni prövar något nytt för det kommer ändå inte att fungera. :-P

Tror det beror lite på hur länge det är folk* i huset. Men ring annars så släpper vi in dig (alternativt sitter och fnissar lite elakt uppe på Qansliet). :) 0731-514567

*De som arbetar där.

Och ja, I´ll be there...

Guest

Vad sas på mötet? Jag skulle vilja se någon perliminär informationen så snart som möjligt så att jag som umeåbo kan planera en resa ner till er sydsvenskar.

Det här är en ganska bra sammanfattning: viewtopic.php?f=21&t=34059

I övrigt så vet jag att det börjat droppa in lite arrangemang, men eftersom första mötet hölls förrförra veckan så finns det inte så mycket information om detta ännu. Konventet kommer troligtvis innehålla en blandning av figurspel, kortspel, brädspel, rollspel och lajv och det är inte omöjligt att det blir lite annat också.

För den som inte orkar kika på länken ovan:

Datum: 20-22 augusti

Plats: Studiefrämjandet i Malmö

För dom som är intresserade så kommer vi försöka ha ett officiellt Sydcon-möte nån gång nästa vecka. Dagen är inte satt, men det blir under kvällstid på studiefrämjandet i Malmö (Ystadgatan 53). Om man vill delta så går det bra att maila: info@sydcon.sverok.net

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this