Gå till innehåll
Gäst jagsökerspeloMG

söker roligt mmo som är gratis

Recommended Posts

Gäst

hej, söker ett roligt mmo som är gratis, vill inte att det ska vara asiatiskt (med tanke på hur många det finns) inte runescape, tibia, eller så. är i desperat behov av ett roligt spel :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Allt som är värt någonting kostar. Ingenting är gratis. EVE och WoW är ganska roliga båda två men EVE har väldigt hög inlärningskurva.

Dummaste jag hört. DDO är ett av de bästa rollspelen där ute, och det är helt komplett gratis att utnyttja.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

näst senaste posten: du vet väl att han frågar efter ett MMO va?

alltså ett massively mutliplayer online-spel

ingen har sagt ngt om ett rollspel -.-'

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dummaste jag hört. DDO är ett av de bästa rollspelen där ute, och det är helt komplett gratis att utnyttja.

ORLY? Vem säger att det är "ett av de bästa rollspelen där ute"? Du, som är högst objektiv, kanske? Länka gärna till rescensioner. Påståenden ska backas upp. Att WoW har så många spelare säger någonting om hur tillgängligt och bra spelet är, oavsett vad man själv tycker om det. EVE är annorlunda, väldigt stort, väldigt snyggt, och ökar stadigt hela tiden.

Du har bergis inte ens testat varken WoW eller EVE så du vet förmodligen ingenting om hur bra någon av dem är.

EDIT: Kollade på metacritic vad de olika spelen fick för poäng. Metacritic sammanställer rescensioner från andra källor och räknar ut ett medelvärde (metascore).

Dungeons & Dragons Online: Stormreach: 74

EVE Online: Apocrypha: 88

World of Warcraft: Wrath of the Lich King: 91

Så DDO får se sig besegrat av både EVE och WoW. Eller ska du säga emot metacritic?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

[...]

Så DDO får se sig besegrat av både EVE och WoW. Eller ska du säga emot metacritic?

Påståendet att det skulle vara ett av de bästa spelen motsägs ju inte på något sätt av att EVE och WoW får högre rankingar. Snarare skulle jag säga tvärtom, om det får en poäng bara en liten bit under dessa två "tungviktare".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

[...]

Påståendet att det skulle vara ett av de bästa spelen motsägs ju inte på något sätt av att EVE och WoW får högre rankingar. Snarare skulle jag säga tvärtom, om det får en poäng bara en liten bit under dessa två "tungviktare".

Haha. Good point.

Själv har jag inte testat något av dem då jag håller mig undan MMO's i det längsta möjliga men att MMO't är gratis låter ju inte helt frestelselöst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
näst senaste posten: du vet väl att han frågar efter ett MMO va?

alltså ett massively mutliplayer online-spel

ingen har sagt ngt om ett rollspel -.-'

Hehe ingen har sagt något om att mmorpg:s var helt ur frågan heller direkt. Kan inte heller påstå att varken Shayia eller Twelve Sky innehåller ås mycket rp för den delen heller.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu