Jump to content
Sign in to follow this  
Lonewolf1980

Letar efter nya utmaningar!

Recommended Posts

Tja alla glada, precis avslutat en fullständigt lysande kampanj i DnD 3.5, och just nu är det fortfarande på "ritbordet" vad som ska bli nästa spel. Vad jag vill med detta meddelande är enkelt, jag vill fortsätta spela DnD 3.5 och därför skulle jag vilja se om där finns mer DnD 3.5 spel som liras som jag skulle kunna joina in utöver min nuvarande spel grupp. vi lirar väldigt sällan och skulle vilja utöka min spel tid. Inget imot att lira via webcam, men IRL är att föredra, bor 3.5 mil öster om Malmö

Den karaktär jag har i DnD 3.5 just nu som jag lirat med är en Warmaster lvl 13 (lvl 10 fighter/lvl 3 warmaster) och om det finns plats för en sån är jag glad om inte har jag inget imot att starta om.

MvH Lonewolf :D

Var bor du?

Jag bor i Skurup vilket ligger ungefär lika långt öster om Malmö, jag planerar att dra igång en kampanj i Pathfinder (vilket istort sett är en reviderad version av D&D3.5, till skillnad från D&D4), men just nu saknar jag lite spelare.

Hade varit kul om du skulle vilja vara med :)

Letar efter folk som ligger runt 20 år i allafall. Är det en bra spel ledare som kommer att hålla i det eller det är ingen bestämd SL?

Sj kan jag helt ärligt säga jag är usel som SL, men det är nog för att det inte finns något intresse för att vara Sl vilket i sin tur gör att som jag sa, man är usel på det. :wink: sen är det frågan om det ska hållas IRL eller webcam, som sakt spelar ingen roll så för min del, men IRL är att föredra. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this