Jump to content
Sign in to follow this  
nickedude

Sunnerbos Spelförening

Recommended Posts

Tjenare!

Tänkte presentera föreningen jag är ordförande i, Sunnerbos Spelförening! Vi blev nyligen medlemmar i Sverok och därmed är jag rätt ny här på forumet hehe. Våran förening håller till i Kronoberg, Ljungby och Lagan området för att vara exakt. Vi håller mest på med LAN och rollspel men det blir även en del brädspel/figurspel från gång till gång hehe. Vi är en hyfsat ny förening, vi bildades i slutet på 2008 och har väl haft ungefär ett LAN i månaden sedan dess (med några undantag). Vi har cirka 20 medlemmar i dagsläget, dock så är vi cirka 35 personer som är aktiva inom föreningen och dp i huvudsak på våra LAN. Vi håller som sagt mest till i Lagan/Ljungby trakten men folk ifrån Värnamo i norr och Markaryd i syd har besökt oss. Det är väl lite kort info om föreningen.

Jag tänkte även ta tillfället i akt och fråga om det finns någon annan förening som kanske kan tänka sig att besöka våra LAN? Eller kanske tvärtom? Vi i SSF (förkortning xD) har länge letat efter en annan förening på en annan ort som håller på med LAN som man kanske kunde ha nått sammarbete med, alltid kul att hitta nya personer att spela med!

Besök även gärna våran hemsida och vårat forum!

http://www.sunnerbosspelforening.se

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...