Jump to content
Sign in to follow this  
Limbo

Bad Company 2

Recommended Posts

Konstigt att ingen ha skrivit om detta storspel..

Vad tycker ni, ha inte fått mitt ex ännu men tror att det dimper ner i postlådan på tisdag

Blev mycket intresserad när jag hörde att det skulle vara ganska likt Battlefield 2 (som jag spelar ganska mycket).

Såg en del videos. Ser ju verkligen ut som ett bättre Battlefield 2 faktiskt. Undrar bara vad man behöver för dator för att köra detta på ett bra sätt.

Att man kan skjuta/spränga sönder nästan vad som helst låter ju sjukt roligt.

Dom har bevarat mycket team kommandon från BF2....och säkert byggt på något.

Som vanligt när ett spel släpps till konsoll också så blir jag misstänksam.

Undrar verkligen om detta spelet blir lika "smooth" som BF2 (även om senaste versionen av detta laggar lite, mikroskopiskt men ändå störande, för mig).

Risken är att jag aldrig kommer så långt att jag provar det. BF2 funkar ju bra ju....

Detta är inte direkt något roll spel heller...men jag ser det som mitt "andra" eller "tredje" spel....

Jag lirar det rätt mycket och tycker det är bra. Dock kör jag endast hardcore servrar för jag tycker om att det är lite realism i det hela. Jag menar om du får en 40mm granat en meter från dig bör du få skador nog? Samma med sniper ett skot i magen bör räcka. Lite synd bara att HC tar bort radarn helt och gör spotsystemet värdelöst. De borde ha satt att radarn på HC visar inget förän man Spotar någon eller recon kastar ut sin boll.

Overall så är det ett kul spel då allting är så stort och det blir en riktig känsla i det. I mw2 så är allt så litet.

Gav spelet lite mer tid och nu tycker jag att det är helt ok...

Ja man ska kunna spotta fienden , men hur vet jag inte låter polarna sköta den grejen..:)

om du siktar på en fiende och trycker 'Q' så spotar du, du kan göra det i ditt eget team med, Tex om du är skadad och siktar på en medic i ditt lag så ber du han heala dig.

Jag lirar det rätt mycket och tycker det är bra. Dock kör jag endast hardcore servrar för jag tycker om att det är lite realism i det hela. Jag menar om du får en 40mm granat en meter från dig bör du få skador nog? Samma med sniper ett skot i magen bör räcka. Lite synd bara att HC tar bort radarn helt och gör spotsystemet värdelöst. De borde ha satt att radarn på HC visar inget förän man Spotar någon eller recon kastar ut sin boll.

Overall så är det ett kul spel då allting är så stort och det blir en riktig känsla i det. I mw2 så är allt så litet.

Blir det inte bara en jävla massa campande på HC servrarna..?

Har man en skyddsväst så pallar man ett skott i magen .;)

Hehe, då var det lite svårare med Q ja =)

Ne, jag tycker inte det är någon direkt skillnad, Visste campar def mycket men det ska de väl göra. Nu ska jag väl även säga att jag nästan till 100% kör Rush. Jag tycker det blir roligare när det finns någon form av realism i ett spel, att sätta 30 kulor i en person och de springer vidare blir bara befängt.

Jag kan ta att Assault klassen kan ta ett skot i magen med resten borde storkna =) Iaf med M24, GOL eller M95. Hur som helst är det ett roligt spel =)

Kan man zooma med 12* siktet , tycker inte det är någon större skillnad på den uppgraderingen och std m 24 siktet men kan ha fel.

Jag spelare på en 360 så inga tangentbordstangenter tack.:)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...