Gå till innehåll
Åsa Sandberg

ÖNs Årsmöte

Recommended Posts

Här kommer den officiella informationen

Så var det återigen dags för en orgie i spel och socker, och lite möte vid sidan om=)

Årets upplaga kommer att utspela sig på St:Olovsgården(Canalen) på Kyrkogatan 6 i Centrala Skellfteå, alldeles bredvid kyrkan. klockan 19.00 slår vi upp portarna för en spelkväll i Skellefteå med rollspel och brädspel samt workshops.

På lördagen kommer själva mötet att börja klockan 12 och pågå sålänge det pågår men beräknat till 16.00. Efter det kommer studiefrämjandet att informera om studiecirklar sen blir det blir det middag och ännu mer spel, fika och godis.

På söndagen vaknar vi, äter frukost, städar och beger oss hemåt.

Praktiskt sett så står Sverok ÖN för mat, dryck, boende, resor, fika och godis under mötet. Resorna ersätts retroaktivt så spara kvittona/biljetterna till mötet.

Anmälan, frågor och i största allmänhet allt riktas till Lloyd på Lloyd.Baltz@gmail.com eller 073-0379642. Vill du bli garanterad sovplats i Skellefteå så är sista anmälningsdag den 7:e februari, efter det så kommer vi att fixa i mån av möjlighet men ingen garanti tyvärr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Vill du bli garanterad sovplats i Skellefteå så är sista anmälningsdag den 7:e februari, efter det så kommer vi att fixa i mån av möjlighet men ingen garanti tyvärr.

Vår förening fick en skriftlig inbjudan till årsmötet den 8 februari, dvs en dag efter att man ska ha anmält sig till årsmötet och en veckan efter att motioner ska ha skickats in. Det är inte ok. Nu fanns nog informationen på nätet i tid men poängen med snigelpostad information går liksom förlorad om den ändå kommer för sent.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kallelsen skickades i början på januari, foldern som kom ut nu blev sen men det är inte kallelsen utan extra information som absolut borde ha kommit ut tidigare men det första tryckeriet vi antlitade kastade om sidorna så vi fick anlita ett nytt. Om det var så att ni fick kallelsen nu(som är ett brev, inte en folder) är det trist men vi rår inte över posten. vill du närvara och så, hör av dig så ska vi nog kunna ordna det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok. Vi fick kallelsen (brevet) i januari. Mitt misstag. :oops:

Tråkigt att tryckeriet ställde till det för er. Foldern är utformad som en inbjudan och vi är antagligen inte de enda som uppfattat det som att foldern borde ha kommit tidigare (men nu har vi fått en förklaring).

Jag kan inte närvara men jag hoppas att någon annan i vår förening kan åka till årsmötet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tänkte passa på att tacka alla närvarande för en trevlig helg.

Hoppas vi syns snart igen, om inte tidigare så på Burlicon 8-9 maj :) Sådär så passade jag på att smyga in lite reklam för det också!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hur ser nya styrelsen ut?

Lloyd Baltz blev vald till ordförande utan att ens behöva presentera sig - folk tyckte han skulle få laga middag i fred. :)

Oskar Vikström och Mats Johansson blev båda omvalda.

Sen var det två-tre stycken som anmälde sig frivilligt till styrelsen på mötet (ahhh... fresh meat!), men jag minns inte på rak arm vad de hette. Men protokollet är ju justerat och klart, så den infon kommer nog upp snart. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har väldigt mycket i skolan och väldigt mycket att organisera just ju men den nya infon kommer till helgen. Just nu prioriterar jag att strukturera allt och få en klar bild av vi ska göra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu