Jump to content
Sign in to follow this  
Visstvisst

Öppet hus på kansliet diskussion

Recommended Posts

Så länge folk fortsätter dyka upp finns det inga planer på sommaruppehåll och skulle det mot förmodan bli så kommer det annonseras ut här. Förra sommaren lyckades vi hålla öppet varje onsdag trotts få deltagare. Nu mera är det dock en mycket större grupp folk där, så risken är ännu mindre.

Vi höll ju tom öppet på annandag jul :wink:

Hej hej!

Jag och tjejjen har funderat lite over det där med lajv och vi är suuuper sugna på att lära oss!

Skulle man kanske kunna dimpa in där och få en nybörjar kurs..?? :mrgreen:

mvh Sebbe.

Hej hej!

Jag och tjejjen har funderat lite over det där med lajv och vi är suuuper sugna på att lära oss!

Skulle man kanske kunna dimpa in där och få en nybörjar kurs..?? :mrgreen:

mvh Sebbe.

Det brukar åtminstone vara någon lajvare där varje onsdag att prata med. Ni kan ju komma dit och vara med och ta en bit mat och snacka lite och så :)

Om det inte funnits någon lajvare där just den onsdagen så är det ingen direkt förlust att komma förbi. Är inte fel att komma dit och jobba en stund och äta en bit mat med trevligt folk.

Guest

Kommer nu på onsdag, ska hämta ut den lilla projektorn som min förening ska låna. Men den är tydligen inlåst, någon snäll människa som kan hjälpa mig med det? :)

den är inte bara inlåst, den var också utlånad till FS i helgen, så jag har den fortfarande hemma.

Jag dyker upp på kansliet vid 19 i kväll, slutar jobbet vid 18 och måste hem och hämta den innan.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...