Gå till innehåll
Zuku

Rollspelare i Blekinge?

Recommended Posts

Hej

Jag undrar om det finns några rollspel grupper i blekinge och i såna fall var man kan få tag på dem har letat runt ett tag men har inte hittat något, så då vänder jag mig hit :) hoppas jag skriver på rätt ställe, om inte annat var jag kan hitta min lycka :)

om det finns någon förening eller liknande jag kan vända mig till.

MVH Patric

PS Är dock mest intresserad av D&D men är helt klart villigt att prova på annat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjo. Jo klart det finns rollspelare. Om du inte redan har grupp så är vi ett par stycken som tänkte dra igång lite Vampire (gamla WoD) och kanske lite werewolf (också gamla Wod).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Tänkte också höra om det finns någon grupp som spelar i just Ronneby? Spelar lite av varje när det kommer till rollspel och är inte allt för kräsen tror jag :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

jag har precis gått med i någon grupp i karlshamn, jag spelar bara warhammer men vet att dom andra även spelar rollspel ibland. vet att dom spelar mutant bland annat

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tänkte ta upp tråden igen och se ifall det finns folk i Ronneby som är intresserade av att starta upp en rollspelsgrupp? Har själv inga böcker alls förutom EON och det är jag inte jätteförtjust i men förslag mottages :) Jag spelar gärna DoD och vampire, både nutid och dark ages.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tänkte ta upp tråden igen och se ifall det finns folk i Ronneby som är intresserade av att starta upp en rollspelsgrupp? Har själv inga böcker alls förutom EON och det är jag inte jätteförtjust i men förslag mottages :) Jag spelar gärna DoD och vampire, både nutid och dark ages.

Jag har svarat i din andra tråd i spelare-söker-spelare. Kolla där:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu