Gå till innehåll
air soft biffen

Nån som kör air soft/ soft air gun i piteå???

Recommended Posts

stort tips att tänka på, håll er borta från cabom vad gäller airsoft. extrema överpriser och dålig info om vapen/tillverkare mm.

är du seriöst intresserad att börja med airsoft kan jag rekomendera att du besöker airsoftsverige.com och börjar läsa igenom forumstrådar om de vapen du är intresserad av. ett stort plus är om du söker och läser igenom vad som skrivs innan du börjar posta frågor där, då de flesta frågor redan finns besvarade om man tar sig tid att leta lite :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vet att du hittar fler spelare i Piteå om du reggar dig på www.airsoftsverige.com

Angående västen från Cabom: Den funkar säkert utmärkt för en nybörjare, jag har sett liknande billigare på andra ställen som jag skulle hålla mig borta ifrån.

Och med ett bössa från cabom, förvänta dig inte att vara den som skjuter längst eller med bäst träffsäkerhet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej hej.

Jag har först nu sett att någon forum admin har flyttat över denna tråd till vårt distrikts forum. Vilket är helt rätt då vi har upptagningsområdet Norrbotten. Tyvärr har jag sett inlägget förs nu då. Men är du fortfarande intresserad och inte hittat nå gäng att köra med så hör av dig. Maila eller hör av dig här i forumet.

mailen är info[at]norrbotten.sverok.se

Mvh Peter Lindström

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.