Gå till innehåll
Allmight

[Stockholm/Norrtälje/Uppsala] Spelare/Grupp sökes (D&D 4th)

Recommended Posts

Hej!

Jag skulle vilja börja spela D&D igen efter ett långt uppehåll. Jag är erfaren som DM och skulle kunna tänka mig att hålla i en kampanj igen. Kan även tänka mig att spela i en grupp som behöver fler spelare. Jag är 42 år gammal, och har spelat sedan tidigt 80 tal, och söker spelare/grupp med mogna spelare och som är mer inriktade på bra rollspelande än hack 'n slash.

Håller på att sätta ihop en kampanj som är satt i Forgotten Realms, och som använder 4th edition reglerna. Kan även tänka mig 3.5 edition om krav finnes.

Befinner mig i Hallstavik, som liger drygt 3 mil från Norrtälje, 6 mil från Uppsala samt 12 mil från Stockholm. Finns SL buss hela vägen till där jag bor, och övernattande gäster är inget problem. Har inga problem med att själv åka till annan ort för spel.

Är ni intresserade så går det bra att kontakta mig här, eller via e-post addressen nedan. Hoppas att få napp eftersom jag är riktigt sugen att börja spela igen, men saknar spelare/grupp att spela med.

MvH, Måns.

allmightymans@hotmail.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Om någon har tips på andra ställen där man kan hitta spelare, eller butiker/föreningar/lokaler där spelare håller till så skulle jag vara mycket tacksam för alla tips som jag kan få. Vill verkligen komma igång igen, då jag har mycket tid över.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu