Jump to content
Sign in to follow this  
Melin

ost.sverok.se (Ost's hemsida)

Recommended Posts

Apropå er hemsida

Varför i hela jä. he. finns det ingen kontaktinfo för? Hur får era föreningar tag i er egentligen? :?

Då jag inte har någon att maila i ert distrikt så har ni då heller just nu inte kunnat få ta del av informationsutskicket kring spelveckan, hör gärna av er till mig om vem av er jag ska maila om saken

"Varför i hela jä. he. finns det ingen kontaktinfo för? Hur får era föreningar tag i er egentligen? :?"

Sidan är under uppbyggande. Men, hur som hellst är detta är en miss som jag ska vidarebefodra till de som var ansvariga för den info som skulle upp på hemsidan.

Skicka gärna SVEROKrelaterat material till sittande ordförande Carolina Pettersson på:carolina.pettersson@gmail.com

/Viktor Sjögren

Som jag sa, och som även Viktor sa, styrelsen håller nu på att fylla på med material på sidan.

Det är jag som lägger in det rent handgripligen på sidan så snart jag fått det till mig, men det har hänt mer på sidan de sista 3-4 dagarna än vad det hänt på 1,5-2 år. Så ge er lite till tåls så kommer ni att kunna hitta den.

Det skulle finnas kontaktinfo till Ordf. i nyheten om bidragen, men jag ser nu att när man klickar på Läs mer så får man inte upp någon text. Jag ska se om jag kan åtgärda det i kväll eller under helgen.

Jag tycker det verkar som att OST är på väg att få en svängning i rätt riktning. Gott!

Hörde att ett styrelsemöte hölls på VÄS. Hoppas allt var till belåtenhet.

Nu har jag fått igång nyhetsflödet ordentligt.

Jag kommer att bryta ut delen om hemsidan till en egen tråd istället så att vi inte förstör tråden om Årsmötet.

Jag har nu fått en lista med kontaktuppgifter till de som sitter i styrelsen som inom kort så kommen man att kunna få tag på dem.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...