Jump to content
Sign in to follow this  
Ashura

Chaos Defiler med extra CC weapons

Recommended Posts

Jag skulle behöva ha tips på hur man kan göra nån snygg konvertering till en defiler med 2 extra cc vapen.

tips på nån arm eller nåt man kan bygga själv som inte är allt för svårt.

Vad för sorts armé har du? Flavour alltså. Nurgle, Slaanesh osv. Det skulle iaf påverka vad jag skulle bygga. Några snabba idéer of the top o me head :P

Khorn: En robothand med ledade fingrar där varje finger är gjord av motorsågsblad :) Har du lite chainswords liggande så behöver det inte bli så svårt. Fingerlederna är ju vanliga cylinderleder.

Slaanesh: En stor klo. Inte mekanisk utan demonisk :twisted: Om du tyckerom/kan skulptera.

Nurgle: Stor fet kniv a la köttyxa.

tack för tipsen.. och jag vet inte riktigt vilken gud jag ska köra med :P armen kommer nog vara lite blandat.

@ Bluebird: skulle vara riktigt najs om du kunde fixa en bild på din =D

Fast borde den inta ha 8 ben då den ska se ut som en spindel nu är det någon spindel/myra hybrid..

Fast den ser cool ut och fyller helt klart sin funktion

tack, jag är nöjd med dom, den översta ska bara målas, de andra har jag lite jobb kvar på

tanken är att det ska va en spindel och dom har ju 8 ben, dock skulle det se konstigt ut att klämma in ytterligare 4 st, och då måste jag göra den större och det vill jag inte

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...