Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Söker rollspelare i Eskilstuna?

Recommended Posts

Guest

Tjoba, har just flyttat ner till Etuna och suktar redan svårt efter lite rollspel. Är 30 år fyllda, jobbar på veckodagarna (+nån helg) och spelar (+ ev. spelleder) det mesta även om jag har en liten faiblesse för att i alla fall få rulla lite tärning. Är dessutom från norrland så allt inom 5-6 mil är nästgårds för eventuell rollspelspendling :D

Sidan som länkades till ovan, inte catahya då, är INTE aktuell, den har ingenting med föreningen att göra. Sök dig istället till http://www.timewarp.forum24.se/

Vi håller till i en föreningslokal ca 20 minuters promenad från centrum. Just nu spelas det främst DnD, vi har även en grupp som ska börja spela Götterdämmerung, jag tror dock att den är full.

Jag planerar att hålla ett engångsscenario vid namn Julefrid till rollspelet Bortom: Lögnens slöja någon gång under december.

I övrigt så sysslar vi med Magic The Gathering och brädspel/kortspel. Brädspelsgruppen träffas varje torsdagkväll.

Jag vet inte vilka ditt gamla rollspelsgäng är men visst har det ändrats en del ja. Problemet med hemsidan är att den numera uteslutne föredetta styrelsemedlemen som hade kontroll över hemsidan inte har lämnat ifrån sig kontrollen över den. I vilket fall planerar vi att byta namn på det kommande årsmötet, efter det som kommer problematiken med hemsidan att lösas.

Har försökt registrera mig som medlem på timewarp, men har inte hört av från någon administratör för aktivering. Om någon här har koll på någon sådan så får ni gärna meddela det.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...