Jump to content
Sign in to follow this  
Guest mimo

Warhammer butik i trollhättan

Recommended Posts

Guest

Tja finns det nån butik i trollhättan som säljer warhammer. EB games har lagt ner och Partaj har slutat få in nytt dom säljer ju inget .. finns det nått i vänersborg?

Guest

vet ju att det va en warhammer butik en gång i tiden i vänersbörg :P heheh men jag vet inte vart den finns mer . finns dock en rolig spel butik där i centrum nu med mkt retro spel jävligt kul ställe trevlig personal oxo.

men warhammer torp udevalla tror jag hade på partaj men nu vet jag inte mer:)

så Överby stället har slutat ha det?

(Jag flyttade för flera år sedan), Outriders var på Torp också det för några år sedan,

men jag antar att det som sagt är Göteborg eller Lidköping som är närmast.

Poor bastards

Guest

ja hämskt aja blir la internet då finns inte mkt mer. gött jobbigt med frakt och behöva nänta på att dte kommer usch

vart i gbg finns det då? finns det flera st eller? menar det e ju sveriges näst störtsta stad

vet ju att det va en warhammer butik en gång i tiden i vänersbörg :P heheh men jag vet inte vart den finns mer .

d e gamla wizard games du tänker på.. \o/

den låg nere i en källare i många år.

Guest

heheh ja :P där låg den . va där med mamma första gången hon tyckte det var för dyra leksaker:P

Guest

japp den heter hobby hörnan i trollhättan finns massa grejer där som supersculpay lera och grejer för att bygga och konvertera ( har nämligen själv börjat köpa grejer därifrån)

Guest

Annars finns ollesleksaker på torp han har nyligen fått in massa nya färger samt att han lager håller en del warhammer bara att fråga han finns också en spel butik nere i uddevalla stad längst upp på kungsgatan där kan man pröva med har inga warhammer men brädspel och annat samt att han beställer in flames of war

Guest

Vet inte hur aktuell denna posten är längre, men det finns ju faktiskt en hobbybutik i Oden som säljer WHFB och 40k:)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...