Gå till innehåll
HannibalBarca

Warzone

Recommended Posts

Såja ännu en målardag till ända, efter nästa målardag kommer jag defintivt kunna lägga ut lite bilder så ha tålamod. Skall kolla in mina brödraskapsfigs imorgon med om de är "klara" med badandet i Thinner ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmm vart lite dött här ett tag nu. Inte hänt så mycket på våran front skulle målat i fredags men det blev inget. Har pratat om att måla nästa vecka, skall kolla mina brödraskapare då igen för att se om det bitit bättre på dom då. Vi kanske kan ta lite kort då med har bara lite kvar på mina capitol medan Toron har klart en bauhaus grupp. Jonatan kanske kan färdigställa en stor grupp legionärer med lite vilja med ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vårat Warzonespelande ligger lite på is nu ett tag framöver men jag har fixat lite brödra skapare nu och skall färdigställa resten inom någon dag vem var det som var interesserad av Brödraskapet? kan ju ta några kort och skicka så får vi se om du vill ha något?? Jag behöver dom inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nåväl brödraskaparen får höra av sig om han var intresserad. Det är mellan 20-30 figurer några har avskavda vapen men majoriteten är hela.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag och två kompisar spelar Warzone fortfarande. Vi plockade upp det igen efter flera års avbrott. Kör Bauhaus främst, men funderar på att bygga en liten arme med Brotherhood också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå! Var inne på en närliggande återförsäljare av Games Workshop-produkter (BRIO) i dag, och hittade en blister med titeln "Warzone". Jag vet dock inte vad det är för figurer. Det är fyra stycken, och en håller i en symbal i var hand.

Någon som kan hjälpa mig?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hallå! Var inne på en närliggande återförsäljare av Games Workshop-produkter (BRIO) i dag, och hittade en blister med titeln "Warzone". Jag vet dock inte vad det är för figurer. Det är fyra stycken, och en håller i en symbal i var hand.

Någon som kan hjälpa mig?

Intressant att det fortfarande finns en del Warzone blistrar kvar i affärerna. :mrgreen:

Låter som "Dark Legion" figurer i alla fall. Såg de ut nåt sånt här?

http://www.princeaugust.ie/target_games/tg9515pb.html

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå alla!

Ursäkta att jag bara försvann sådär men livet har ju en tendens att hamna ivägen o själv har jag spelat en del FOW ett tag men är nu tillbaka in i warzone träsket igen.

En fråga - finns intresse för att träffas o testa på 3rd edition av warzone?

mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej

Jag och min kompis JoatanRaven skall träffas idag och skriva en lathund för regeler så man bara kan slänga upp figgarna och spela när man känner för det.

Har som sagt lite brotherhood som jag kan lägga upp bilder på om någon är intresserad av att byta. Gärna capitol, Legion eller något så avigt som ett halflinglag till bloodbowl eller bara halfling till WFB som jag kan modda. Det ajg främst söker är dock Capitol heavy infantry snipers.

Hannibal: Vi har med hamnat i FoW träsker och målar arméer as we speak men Warzone får man ju inte glömma.

Vi finns i GBG för er som inte visste

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Warzone nedlaggt för oss tillsvidare, en av oss har gjort sig okontaktbar samt att fler vill och kan spela FoW. I nuläget ser Warzone ut som en riktig felsatsning (Tur att man tjänat ihop sin armé via traderaaffärer där man sålt gamla dubletter till rollpel ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inget har ändrats förutom att jag blivit lite nyfiken på att spela igen, skall kolla igenom reglerna igen och se om man kan få till en enkel regelguide och spela lite enkla scenarion med min vapendragare Danne och de andra i gänget.

Hur går det för er andra??

Är någon i behov av Mishima eller Capitol??

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

har spelat en del warzone tidigare, riktigt skoj spel, har 2nd edition reglerna samt att min bror har 3rd edition reglerna.

Säljer nu av mina 1st edition böcker om någon är intresserad, finns i försäljningstråden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå allihopa - här kör vi fortfarande 3rd edition till o från i upplands väsby med primärt mishima/dark legion samt cybertronic som mest målade. Vi har dock en massa figurer till alla lag - dom som vill göra siig av med sin armé kan dock med fördel höra av sig - det finna alltid grejjer man vill komplettera med.

Någon som är intresserad av att träffas o köra warzone i stockholmsområdet?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu