Jump to content
Sign in to follow this  
Adams

Book of Erotic fantasy har man sätt allt då?

Recommended Posts

Jag hittade boken "Book of Erotic Fantasy till D&D och tänker läsa den efter skolan.Skummade innehållsförtäkningen och den handlar om hur man spela sex i rollspel, inkluderat porr, tidelag, nekrofili, pedofism, incest.

Har man sett allt då? Eller finns det extremare rollspelsböcker?

Varför tycker du att Book of Erotic Fantasy är extrem? Det är inte som att den _förespråkar_ nekrofili, tidelag osv i rollspel, tvärtom tar den i det sammanhanget upp tabun som ofta - i de flesta samhällen faktiskt - förekommer i samband med de sexuella böjelserna.

Ett hett tips: läs mer än innehållsförteckningen innan du påstår att en bok är extrem.

jag tycker inte att den boken är speciellt extrem. den går bara in på sex lite djupare, och försöker få in det på ett ganska vettigt sätt skulle jag vilja säga.

men att kalla det för extremt, det vill jag inte hålla med om.

[…] finns det extremare rollspelsböcker?

Tjaa … vad sägs om F.A.T.A.L.? Det enda rollspel (såvitt jag vet) där det är viktigt att känna till din rollpersons »maximum anal circumference«.

Dante hann före mig... kan bara lägga till +1 på hans inlägg.

Förvisso så har väl Fatal aldrig getts ut av något förlag (kan jag iallafall inte drömma om).

Om man talar om ren rollspels-porr finns ju annars Eternal Hearts, ett slags illustrerad porrnovell i White Wolfs World of Darkness, som getts ut av desamma. Av vad jag hört ska dock den främsta behållningen av den vara humorvärdet.

Jag läste boken nu, och jag erkänner att jag hade ganska fel. Den var faktiskt inte alls så extrem jag borde (som Tsianphiel sa) ha läst den ordentligt innan jag utalade mig. Dock har jag ändå inte sett något liknande innom rollspels förut.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...