vill vara med i listan
0

35 inlägg i detta ämne

Ja nu va alla döda länkar borttagna.. och sedan ska det mesta med den listan var klart..

Förutom alla andra föreningar som säkerligen har en sida men inte skickat addressen till oss. =)

MVH

Viktor A Filipsson

Inhoppande webmaster samt ledamot i Sverok VG =)

viktor@vg.sverok.se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu tror jag att det gick lite väl fort i dödandet av döda länkar. Av någon anledning tog ni bort länken till "Eldar". Och när det gäller aktiva hemsidor så måste vi nästan slå alla rekord (eftersom samtliga medlemmar själva kan uppdatera det mesta av innehållet).

Jag antar att det var vår redirect som spökade... den är nere ibland *suck*.

Så gärna en länk till oss:

Eldar: http://www.eldar.now.nu

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej alla!

Söndagen den 23e kommer vi att ha styrelsemöte i distriktet. En av de saker vi kommer att diskutera då är hemsidan, dess funktioner, syfte och innehåll. Vi kommer också att prata om olika ansvarsområden, jag vet redan nu att det är ett par stycken ur styrelsen som är intresserade av att arbeta med hemsidan. Innan mötet tror jag inte att det händer någonting med sidan men strax där efter så kommer det nog vara värt både ett och två besök på den för att se vad som händer och sker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tog bort en dubbelgångare till postningen av Anna här ovan...

Jepp. Flera är intresserade av hemsidebygge i styrelsen, och jag har hört många konstruktiva ideer om förbättringar från dem. Min förhoppning är att den snabbt kommer att bli den BÄSTA av alla distriktsidor, från att ha varit riktigt uselt uppdaterad... 8)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Du kommentarer som gäst. Om du har ett konto vänligen logga in.
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

0