Gå till innehåll
Lost Soldier

[WH40k]Beslutsångest (dark angels eller black templars?)

Recommended Posts

Jag tycker dels att Dark Angels är snyggare (sett till modellerna), har intressantare historia och ja, som sagt, det känns som om väldigt många spelar Black Templars. Så om jag stog i det valet och kvalet skulle jag tveklöst välja Dark Angels.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

försök hitta boken angels of death "2:nd edtion ruleboken" för blood och dark angels där står det en massa fluff jag har haft den själv men en polare som kör ba fick den

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Dark Angels, totally.

Black Templars är ett gäng no good, shit kickin, pretty boys.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dark Angels ska du verkligen ha, som det sa tidigare så är black templars otroligt sönderspelade. Plus att dom är ganska tråkiga att spela och Black Templars har ingen vidare kontroll över sin armé pågrund av lite specialregler.

Sen har dom ju väldigt tråkigt färgchema och svart är otroligt svårt att göra snyggt. eavy metal teamet gör det inte ens bra, visst gör de dom otroligt snygga men dom har inte lyckats med ljussättningen på figurerna. Så välj Dark Angels, och inte några galna Nazister.

(själv funderar jag att börja med Emperor Fists) Men det är ju en annan historia.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Spela Dark Angels, de är coolast... och det finns ju inte olika kombinationer av svart och svart... :P

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu