Jump to content
Sign in to follow this  
Nina

Resa till inslaget, 10-13 maj

Recommended Posts

Tjupp!

Den 10-13 maj är det slag igen. Vilka åker dit från/via Stockholm?

Eftersom slaget börjar en torsdag gissar jag att ett gäng av oss kommer att åka på torsdagen, och ett annat gäng först på fredagen. Vad har ni för planer?

Själv kan jag åka efter lunch på torsdagen.

(Slag är de utbildningshelger förbundet håller för distriktsstyrelser och förbundsarbetsgrupper.)

Inte en chans att jag får missa skolan på fredag för pappa ._.

Någon med bil som vill ge mig skjuts på fredag em? (Jag är fattig T_T)

Guest

vilka tider är det som gäller? Jag kan torsdag efter lunch. Kan oxå köra!

Det ser ut som att vi har såväl en frivillig chaufför som folk nog att fylla en bil på torsdag alltså.

Då behöver vi bara... tja, en uppsamlingsplats och en tid.

Det ser ut som att vi har såväl en frivillig chaufför som folk nog att fylla en bil på torsdag alltså.

Då behöver vi bara... tja, en uppsamlingsplats och en tid.

...och ett fordon...

Alla som ska till slaget men inte svarat vilken dag i den här tråden innan idag eftermiddag får ta sig dit på egen hand. *försöker samordna någonting*

Ja tåget går ju lite krångligt men jag siktar på tåget som går 6.15 från centralen. Det är 2 byten men det är iaf ingen buss inblandad som det är i många andra turer.

Om någon tänker ta en bil tidig fredag morgon är jag på. =)

Torsdagen: Tomas och Frida kommer att köra en minibuss med 7 platser, denna avgår 13:30 från kansliet. Petter kör sin bil med 4-5 platser, denna avgår ett par timmar tidigare för att hinna ner till middagen (mer info kommer). Meddela så fort som möjligt vilken tid som passar er bäst!

Fredagen: Ingen bil kör på fredagen, så ni får boka tågbiljetter. Tobbe och Olivia kan kontakta Slafs snarast om ni har behov av att få ut biljettpengar i förskott. Om någon har ändrat sig och vill åka på torsdagen istället så är det bara att hojta till. (Om det finns någon annan där ute i landet som också vill åka med oss på -ditresan- så går det bra, men hemresan är fullsatt.)

Hemresan: Petters bil kommer att avgå redan 06:30 på söndagen, så 2-3 personer utöver mig och Petter är tvungna att antingen gå upp astidigt (eventuellt låta bli att gå och lägga sig) eller ta tåget istället. Den andra bilen avgår när slaget är slut.

Personer som åker med oss på torsdagen är:

Nina

Tomas

Aimée

kotte

Frida

Anneli

Petter

Andreas Ekeroot

På hemresan räknar vi även med:

David Karlsson

Tobbe

Ångmark

Olivia

Ring mig om det är någonting! Distriktsmobilen 0761-076034 - Mitt andra nummer fungerar inte.

Anneli tackar er ordningssamma människor som tagit hand om det här.

Tar gärna den senare avgången på torsdagen, så missar jag mindre av skolan.

Jag kan tidigast kl 15.30, Har arbetsinterjuv kl 14.00 och vet inte hur lång tid den tar! Fick reda på det här igår kväll!!

Jag kommer antagligen int ekunna kolla forumet idag elelr imorron, iaf inte så snabbt som jag skulle vilja. Ring mig istället på 0709 306004. Om jag inte svarar, skicka sms och jag ringer upp er!

Om den gemensamma minibussen från Stockholm avgår vid 15.30 från kansliet då? När Frida är klar med sin intervju?

Hur dags är vi framme i Åh då? Kanske inte så tidigt som vi skulle vilja men förhoppningsvis inte mitt i natten... Jag vet inte hur lång tid det tar.

Tyvärr är min mobil borta, annars hade jag sms:at... men det är väl mitt förslag, att om det är Frida som kör så anpassar vi oss efter den tiden.

Jag och Frida har pratat och kommit fram till att det är bättre om Frida tar tåget. Att åka 13:30 är i senaste laget, men åker vi inte förrän framåt 16 så missar vi allting som händer på torsdagen. Just när det gäller inslaget tycker jag att det är viktigt att kunna vara med på presentationer och annan info.

Vi åker alltså från kansliet 13:30 som planerat.

Nu har däremot min rugg bestämt sig för att jag inte ska få göra någonting (jag gick till Dragons lair igår ändå och fick lite skäll när jag kom hem >_

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...