Jump to content
Sign in to follow this  
Battlefighter

One piece [var kan man köpa dom billigt?]

Recommended Posts

hejehj.

jag har börjat läsa one piece och måste säga att jag fastnade för den direkt.jag har aldrig läst mangaserier förut men jag bestämde mig fär att köpa 1 och 2 på maxi (kostade 19 kr st :D ) ...resten (alltså 3 4 5 osv)

kostade 59kr.och nu undrar jag om det finns någon sida som säljer dom hyfsat billigt på nätet? jag vill dock inte ha ''begangnade''.

-=Tack På Förhand=-

och förresten, jag vet inte om denna tråden passar in i någon annan av forumena och om det inte passar in här så ursäkta .

Böcker/Film-forumet eller Prisjakt/shopping låter som bättre ställen.

I övrigt har AdLibris (brukar vara billigast på det mesta) även del 3 och 4 för 19:-, följande delar kostar 47:- där. En tia billigare iallafall, det blir ju en hundring om man köper tio volymer på en gång.

Böcker/Film-forumet eller Prisjakt/shopping låter som bättre ställen.

I övrigt har AdLibris (brukar vara billigast på det mesta) även del 3 och 4 för 19:-, följande delar kostar 47:- där. En tia billigare iallafall, det blir ju en hundring om man köper tio volymer på en gång.

ok tack men vad är adlibris? en sida på nätet?

Guest

ok men det finns tyvär inga billiga manga böcker som inte e billiga du kan alltid köpa min av mig jag har 1-24 och du kan få dom för 700kr men om du vill köpa det för 1680kr så ok för mig

Guest

Har alla 40 som ännu har släpts. Dom är bäst, du ska se i 40. Då börjar han emd växlar och blir hur stark som helst. 1000 gånger starkare 'n förut asså :) otroligt roligt:D

Guest

vill du få billigt köp begagnat jag köpte från myrorna en affär second hand och jag fick dragon ball och one piece för 5 kr st

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...