Gå till innehåll
Gäst

hej söker vi söker SL

Recommended Posts

Gäst

Vi är en lite grupp på 4 personer som söker en SL. Vi letar efter en vältalig person som har god berättar förmåga som kan få igång en bra och spännade stämming när vi sitter och spelar. Så letar vi även efetr någon som är kunnig inom många rollspel som är flexibel inte bara kör typ D&D utan en SL med breda vyer

Vi är en rätt ny skapad roll spels grupp. Som är väldig blandnig av erfarenheter två som spelat mer en 10år och 2 som spelat rätt lite men sättre inge spel hinder vi hjälper varandra och det finns stor spel glädej och nyfikenhet i gruppen så om du intreserad så är det bara att svara. Vi är ett glatt å trevlig gäng

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hade underlättat om du skrivit ut var ni bor. :) Fast bara därför har jag en lustig anledning till att tro att ni är stockholmare.

jo vet kom på att jag missa det skicka in en till där det står att vi finns sthlm hehehehe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag började lira med några polare för typ 8-9 år sen, då lirade vi lite allt möjligt en hel del friform. Sedan speldede jag ett tag och då var det Västmark som gällde. Sen har vi lirat en del Götterdämmerung och Eon.

OCH megachicken!! : P

MEn jag tycker om nästan allt, det är viktigast vem/vilka man spelar med. Föresten är jag lite sugen på mutant eller något i den stilen.

PS inget engelskt bara.

Va haru själv spelar då axe ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

kolla med min polare och det är helt ok att du är med i våra lila grupp. Jag har spelat pytte lite eon sen har jag och en polare kör en lite eget ihop kok antar att det friform om jag tolkar det rätt. Sen har jag kört D&D e gång och besm en gång som är manga\anime inspererat rollspel typ och eon körde jag bara 2-3 gånger. Det är där jag ligger nu vår föra SL har fru så vi kunder inte alltid spela tyvär nu ska ha bli pappa så därför vi letar ny SL men du väldig gär lägga ut en annons du oxå om att vår grupp letar SL

vad är megachiken????

hur gammal är du??

vart bor du???

kollar du nått på anime eller läser manga??

och vår grupp är nog mest åt fantasy hållet så du vet

efter som du antaglige kommer fråga samma saker så svara jag redan nu hehehehehe

jag är 21 och bor i huddinge

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Megachicken är världnes coolaste spel, det är en aning oseriöst men man kan ha riktigt kul me det. Man spelar en kyckling och hela spelet baseras på ens styrka. det är ganska kul.

Jag är en aning yngre än er, bara 17 år, har aldrig spelat med folk som äldre än jag men det är nog inga problem med mig i alla fall, vet inte vad ni tycker dock.

Bor i stockholm, i skarpnäc.k har aldrig läst manga men kanske ska prova de nån gång. Har inga problem med att spela fantasy eller något annat för den delen.

PS har full förståelse om ni inte vill ha med mig att göra med tanke på min ålder.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

det lugnt asså vi är 21, 21 och 24 så att det är lungt. Du jag går faktisk på skarpnäcks folkhögskola jag och en av killarna min klass som jag spela med också så vill du komma förbi någon gång vore det nice.

sen så om du har spelat sen du va 8-9 har du mer erfarenhet en 2 av oss mig och en till. Tror att det räknas för mycket också så du har liksom lätt 7 år försprång och du verkar social och intligent så det inge fara. Inge personlig med verkar för känner ju inte dig ännu men det är en posetiv bra början

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

tjoo jag är 23 å inte 24=) ja jag är åckså med i den lilla gruppen av spelare

jag har spelart detmesta sen jag var ca 9 år gamal. jag har spelat alt från det första sagan om ringen rollspelet som kom ut i sanband med drakar och demoner expert, även mutant. mutant chronicles m.m ja föreslår att vi alla tar en fika där vi kan snacka lite och bekanta oss med dig lite mer? vad tycker du?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hallo. Det låter som en bra idé, men det får bli efter påsk eftersom jag åker iväg i morgon. Ni kan ju bara hålla utkick efter mig här på forumet så skriver jag till er när jag kommer hem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Hej

Jag heter Marcus och försöker hitta en rollspelsgrupp att vara med i åldrarna 34-40 år eller 25-40 år eller 23-40 år vilka rollspel spelar ni och vilka åldrar är ni.Dessa rollspel skulle jag vilja spela Drakar och demoner,mutant,Dungeons and dragons,neotek,spy ctaft,Stjärnornas krig gamla och nya,western.alltså jag vill vara spelare.

mse@comhem.se

Marcus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu