Jump to content
Sign in to follow this  
Lost Soldier

Starcraft Ghost

Recommended Posts

De är enbart sega på att uppdatera, Blizzard har officelet sagt att de la ner det projektet då det inte kom upp i deras kvalité :(

Vilket jag personligen tyckte var bra! En produkt ifrån blizzard ska hålla hög kvalité, vi får ist. hoppas på att dem utvecklar starcraft 2 eller varför inte starcraft online...

SNälla inte ett till MMORPG som marknadsförs som satan och sedan bara är en kossa att mjölka pengar ur för blizzard. Mycket hellre ett starcraft 2!

SNälla inte ett till MMORPG som marknadsförs som satan och sedan bara är en kossa att mjölka pengar ur för blizzard. Mycket hellre ett starcraft 2!

Helst ett sc2 men ett mmo vore ju ändå inte helt fel...

Helst ett sc2 men ett mmo vore ju ändå inte helt fel...

Om det är av samma typ som WoW - jo, då vore det fel.

Starcraft Ghost skulle ju bli ett SP spel med lite roliga MP inslag bara til PS2 dock gick det i botten för de inte tyckte kvalitén blev tillräckligt bra :D

Så vi får la hoppas på att StarCraft 2 istället som jag tror kommer runt 2010.

Starcraft Ghost skulle ju bli ett SP spel med lite roliga MP inslag bara til PS2 dock gick det i botten för de inte tyckte kvalitén blev tillräckligt bra :D

Om de släppte wow och tycker kvalitén var för dålig på starcraft ghost så är jag glad att det inte släpptes.

Om de släppte wow och tycker kvalitén var för dålig på starcraft ghost så är jag glad att det inte släpptes.

wow gjordes för pengarna garanterat..

asså, ja vill bara inskjuta, wow e inget dåligt spel i grunden, de e allt hokus pokus runt som man vill undvika.

starcraft ghost är ju officiellt nerlagt, men utan ett konkret skäl, allt d här om "dålig kvalitet" är faktist bara spekulationer, skulle gissa på att de inte ville börja om från början en 2a gång, och det att de ville ha loss sina talanger för d3 eller sc2, förresten har de bokat och använt den östeuropeiska konerthall de använde för inspelningen av d2 musiken ;P

asså, ja vill bara inskjuta, wow e inget dåligt spel i grunden, de e allt hokus pokus runt som man vill undvika.

starcraft ghost är ju officiellt nerlagt, men utan ett konkret skäl, allt d här om "dålig kvalitet" är faktist bara spekulationer, skulle gissa på att de inte ville börja om från början en 2a gång, och det att de ville ha loss sina talanger för d3 eller sc2, förresten har de bokat och använt den östeuropeiska konerthall de använde för inspelningen av d2 musiken ;P

jo sen har man ju hört lite om Diablo 3.. får se hur det blir med det.. eller vet någon rent av mer än jag om det?

Jag vet att projektet skrotats förr då det inte ansågs vara bra nog men jag har hört lite rykten om att det dragits igång igen, bland annat att diablo 1 och 2 teamet sökte en 3D karaktärs-animatör någon gång i höstas förra året, så har vi tur kan vi få ett nytt diablo så småningom :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...