Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 26 November , 2006 hej hej här tänkte jag att om dom som vill kan t in bilder hit och visa deras engna gubbar eller täreng o så vidare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Xans 0 Rapportera inlägg Postad 27 November , 2006 Här är lite bilder från en dags stridande mellan våra medlemmar på våran klubb.Var så god http://imagefap.com/gallery.php?pgid=13 ... b28065b595 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 27 November , 2006 coolt asså :wink: finns det någon mer som kanske har lite bilder?? lite wfb kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 28 November , 2006 kan värkligen ingen annan ta in lite bilder på terräng och wfb gubbar??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Xans 0 Rapportera inlägg Postad 29 November , 2006 Skulle gjort om det fanns den sortens aktivitet på min klubb, dock är det svalt med WFB matcher... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blade2 0 Rapportera inlägg Postad 11 December , 2006 Har inga billder att bidra med, fast det var snygga figurer där iaff Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nexus6 0 Rapportera inlägg Postad 11 December , 2006 Här är lite gamla bilder från ett stort slag mellan Blood Angels och Orks (typ 2500p tror jag) som slutade i en ganska jämn seger för Änglarna vill jag minnas. inte världens bästa kamera så vissa bilder blev lite glansiga...En Razorback understödjer Death Companys framryckningSamma scen, annan vinkel...samma igen fast detta är nog turn 1Assault squad i rycker fram mot fienden…Och så har vi orkerna just innan de trashar min dreadnought… Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nexus6 0 Rapportera inlägg Postad 11 December , 2006 Inte direkt stridsbild men... Mitt nya projekt till Flames of war, ett ss- panzergrenadier kompani. Pluton chefen och en understödjande Panzer IV (det enda som är färdigt målat så här långt) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blade2 0 Rapportera inlägg Postad 11 December , 2006 Hur lägger man in billder i en post förresten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maria Rodén 0 Rapportera inlägg Postad 11 December , 2006 Hur lägger man in billder i en post förresten?Du behöver lägga upp bilden på nätet. Efter det högerklickar du på bilden, väljer "Kopiera bildadress". I forumposten använder du . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 12 December , 2006 coola bilder!! =) har någon annan kanske wfb bilder? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pedda 0 Rapportera inlägg Postad 12 December , 2006 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cassarus 0 Rapportera inlägg Postad 12 December , 2006 nice nice! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 12 December , 2006 shit! fy va snygga chaos! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pedda 0 Rapportera inlägg Postad 12 December , 2006 shit! fy va snygga chaos!Tackar tackarHar fler bilder om så önskas.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Puddy 0 Rapportera inlägg Postad 13 December , 2006 Utan blixt!De ser kladdiga ut med blixt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 13 December , 2006 shit! fy va snygga chaos!Tackar tackarHar fler bilder om så önskas..ja ta in mer saker!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 13 December , 2006 Utan blixt!De ser kladdiga ut med vadå då dom är grymma!! visa någon själv då..jag har inga snygga jag är en noob och ingen kamera för tillfället. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pedda 0 Rapportera inlägg Postad 13 December , 2006 Utan blixt!De ser kladdiga ut med blixt Japp, utan blixt är bättre. Får ta några bilder utan blixt inom kortDet kan ju också bero på att de är lite kladdig :wink: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Rapportera inlägg Postad 13 December , 2006 Utan blixt!De ser kladdiga ut med vadå då dom är grymma!! visa någon själv då..jag har inga snygga jag är en noob och ingen kamera för tillfället.Sen när behöver man vara bättre än den man vill bedöma..?Enligt dig behöver man tydligen kunna prestera bättre än det man vill bedöma.Så om jag tycker en lackeringen på en bil ser dålig ut så måste jag kunna lackera bättre då eller.?Om jag tycker ett hus är fult betyder det att jag måste kunna bygga ett hus själv som är bättre än det jag bedömer..Fan ta och ge dig, du är 12 år så tänk om.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Battlefighter 0 Rapportera inlägg Postad 13 December , 2006 ok förlåt rex ll Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Inquisitor 0 Rapportera inlägg Postad 22 December , 2006 Kult Of Speed.har vart uppe tidigare men den länken försvann för ett tag sen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blade2 0 Rapportera inlägg Postad 22 December , 2006 De va ena riktigt fina trukks du hade där du. Något av de finaste jag har sett faktiskt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kriss 0 Rapportera inlägg Postad 22 December , 2006 Just orkfordon kan jag bidra med också. Cavonius målar bättre, men jag är rätt nöjd ändå ;-)http://www.coolminiornot.com/browse/submitter/kriss Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
blade2 0 Rapportera inlägg Postad 22 December , 2006 ojojojojojojoj, Dedär är världigt skickligt gjort. Det ser så verkligt och levande ut. Man blir sugen på att designa sin lilla egna, jag ska göra någotslags orkfordon och se om det passar i en strid. Jag börjar imorgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser