Gå till innehåll
Gäst Lilla Gumman

Hjälp med Myulk?

Recommended Posts

Man kan iaf inte köpa det av Arla (eller ngn annan vad jag vet) längre... Vilket är dåligt.

/Ireth som privatperson och inte som moderator XD

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Kan inte få granngubben att komma över med kugghjulet.

*Har ringt

*Har petat i nyladdade batterier

*Har öppnat portarna

*Har satt dit en gjutformsdel (var finns den andra??)

SAKNAR kugghjulet! varför kan inte äcklet ta och masa sig över till mig? :evil:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jag får inte igång spelet, det står att det bara kan köras i "256 färger" men jag kan bara välja mellan 16 och 32 bit.

Så hur gör jag för att få igång det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Du måste ändra komatibiliteten. Det gör du genom att högerklicka på Myulkikonen, välja egenskaper sedan går du in på kopatibilitet och klickar i Använd 256 färger under Bildskärmsinställningar.

Zaff:

Nu kommer jag inte riktigt ihåg, men allt annat måste vara fixat innan man kan få kugghjulet. En liten miss kan vara att ha glömt att koppla batteriet med kabeln som hänger ovanför batterihållaren i ladan.

Gjutformsdelarna hittar du i verkstan, under jorden senare när du ska leda mössen genom vattenbrunnen och den sista kommer jag inte ihåg.. kan det vara i ladan vid hyllan nere vid de nerslängda höbalarna? Du ska inte behöva sätta ihop hela gjutformen i första delen av spelet.

Hmm... vad kan det annars ha varit för problem? Du plockade upp metallen i den låsta lådan i verkstaden?

Nu var det ett tagsen du postade inlägget. Lyckades du komma på vad det var för fel?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Jag måste bara fråga, eftersom att du har allt klart skkulle väl du kunna tala om för mig vart man kan hitta kugghjulet.

Snälla, hjälp.

Menar du kugghjulet till Väder spå maskinen? i såfall så när du har gjort lite så ska ju han Birger i Berg komma med tre kor. Han säger då att han hittade ett kugghjul och då får du det och det ska du ju sätta längst uppe i logen. Hoppas att jag var till stor hjälp.

inlägget ändrat så att texten inte står i användarnamnsrutan /Ireth - Moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

"Menar du kugghjulet till Väder spå maskinen? i såfall så när du har gjort lite så ska ju han Birger i Berg komma med tre kor. Han säger då att han hittade ett kugghjul och då får du det och det ska du ju sätta längst uppe i logen. Hoppas att jag var till stor hjälp." är ett väldigt jobbigt nick att ha som sista inlägg i en tråd, skriver bara för att göra så forumet ser o-trasigt ut..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Hejsan, jag har ett problem. Jag har tryckt in rätt kod till sädesgrejjen Råg, Korn, Råg

Vete, Havre, Havre

Vete, Korn, Råg

men det verkar inte vilja hjälpa. När jag går till den blå dörren i maskinhallen kan jag ändå inte öppna den. någon som har ett bra svar?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Det är inte den blå dörren som låses upp. Det är Portarna till maskinhallen som öppnas. Det är det ända.!

Själv har jag problem i underjorden, nån som har den "exakta" vägen man ska gå tillsammans med råttorna?

Blir alltid avbruten av att vattnet kommer. Hittar en metallklump och en hacka där nere. nått mer jag ska hitta?

Ante Ottosson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Hej, jag har fastnat när Birger i Berg ska komma med kugghjulet och korna. Jag har ringt honom men han kommer inte. Det jag har i min förråd är:

Yxa, en rund gummi sak och två metall bitar eller papper. Jag hittade dem i verkstaden.

NU undrar jag vad jag ska göra med dem för att Birger ska komma!?!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Hur sjutton vet ni människor hur råg och vete och alla de där andra sädeslagen ser ut? Det är ju bara en massa bilder, någon som kan säga typ "nedre högra hörnet är ...." eller så?

(Har inte så mycket svar på någon fråga för det känns som om alla har kommit längre =p)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Jag har också problem med underjorden i detta spel, hittar som någon tidigare sa också en hacka och en metallbit men förstår inte hur man ska ta sig ut med dem sen?

Någon som har klarat den delen som vill dela med sig av sin visdom?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hur sjutton vet ni människor hur råg och vete och alla de där andra sädeslagen ser ut? Det är ju bara en massa bilder, någon som kan säga typ "nedre högra hörnet är ...." eller så?

Minns inte vilken ordning de hade i spelet, men du hittar bilder på alla sädesslagen på wikipedia =) http://sv.wikipedia.org/wiki/Fyra_s%C3%A4desslagen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu