Jump to content
Sign in to follow this  
Christian Johansson

Sverok ringde...

Recommended Posts

Sverok ringde mig vid lunch idag... tyvärr var jag upptagen och meddelade att jag hade tid 5min senare då jag precis var påväg ut genom dörren. Man skulle återkomma 5min senare... ....5 min gick... ...10 min gick... ...20 min.... inget samtal. Inget samtal alls. Spännande nog var det från dolt nummer vilket gjorde att jag inte har den blekaste varifrån man ringt (förbundet eller distriktet ligger högt upp på min lista).

Visst, förmodligen så var/är det bara en runtringning för att kolla om jag eller min förening "lever", men lovar man att återkomma så tycker iaf. jag att det är ohyfsat att inte göra det inom utsatt tid.

Respons?

mvh

Christian Johansson

(borde vara sökbar med mobilnummer i förbundsdatabasen)

Över sommaren har vi en extraanställd som jobbar med att göra medlemsringningar för att vi ska hinna bli färdiga med allt granskningsarbete innan ansökan ska in till Ungdomsstyrelsen 1 september. Troligtvis var det han som ringde. Han menade säkerligen inte att vara oartig med att säga att han skulle återkomma, men är det en person som inte kan ta samtalet finns det andra att ringa. Kanske glömde han bort det, kanske blev han färdig med den föreningen utan att behöva återkomma till dig, kanske hade han inte ditt mobilnummer (fick intrycket av att han ringde på ditt hemnummer).

Angående att mobilnumret är sökbart i databasen så spelar det mindre roll då det vid medlemsringningar handlar om vad föreningen har angivit för telefonnummer till sina medlemmar på medlemslistan.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...