Gå till innehåll
Susanne Vejdemo

(23/3) Indisk Onsdagsmiddag

Recommended Posts

Hörde att det inte blev nån diskussion i onsdags? Vad hände?
Jag var iofs inte där, och har inte hört något, men lyssna på mig som är gammal och cynisk: så'nt där måste ordnas från arrangörshåll.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mm... Jag känner att jag har nått min ursprungliga vision om onsdagsmiddagarna - skapa ett levande RL forum för folk att träffas och upptäcka kansliets möjligheter. Rent humanresursmässigt så kostar det ungefär så myckt som jag vill betala för det också. (typ 8h i veckan kan jag arbeta ideellt för distriktet - mer blir svårt...)

En uppgradering? Jo, det vore väl trevligt... Bättre och roligare och häftigare! Men jag tänker lägga begränsad personlig drivkraft i att implementera den - vet att Christian känner samma sak. Jag kan utreda om humanresurserna finns någon annanstans dock, men gör det inte det, (dvs. folk har visioner men vill att någon annan ska genomföra dem åt dem) så anser jag att distriktet klarar sig utmärkt med nuvarande upplägget. Skulle årsmötet säga till mig att antingen måste du lägga ner mer tid på onsdagsmiddagarna och fixa uppgraderingen, eller så lägger vi ner dem, så skulle det nog kosta mer än det smakar. Men det löser sig nog på något sätt!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hade tänkt ta tag i det men fastnade i soffan istället ;) Men det var inte så att ingenting vettigt blev gjort... Köket har inte varit så rent sedan inflyttningen (jag, kotte och Alex städade, rensade alla skåp, sorterade och fixade en massa hela eftermiddagen!), datorrummet har fått ihopsatta bord och en hylla igen, korridoren har rensats och möblerats om och åtminstone en extra taklampa är uppe :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu