Gå till innehåll
wolffi

Få dina dammsugarpåsar direkt hem i din brevlåda – fraktfritt!

Recommended Posts

Du betalar inget extra, men slipper stå i butiken och fundera om du verkligen tar rätt dammsugarpåse eller riskera att komma hem med fel - om de ens har det märke du behöver. Slut på spring i specialbutiker, med andra ord.

Gör en god gärning och sponsra 360 Tactical på köpet

Nu kan du dessutom välja att skänka 10 kr direkt till 360 Tactical varje gång du får en påsleverans.

Gör som 10000-tals redan har gjort: Gå till http://www.dammsugarpasar.nu och välj den dammsugarpåse du behöver. När du fyller i beställningen anger du 360 Tactical´s egen sponsorkod.

Här ser du sponsorkoden: 360

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gör en god gärning och sponsra 360 Tactical på köpet

Nu kan du dessutom välja att skänka 10 kr direkt till 360 Tactical varje gång du får en påsleverans.

ja ha, å vart går denna donation till för ändamål då?

går d oavkortat till en hjälporganisation, eller hjälper den dej rent ekonomiskt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vilken lustigkurre. Jaha du verkar vara lite nyfiken. Om du vill veta mer om 360 Tactical http://tac.myftp.biz/

Vad pengarna skall gå till som vi får in från dammsugarpåsar är ännu inte bestämt. Om du inte vill sponsra föreningen behöver du ju inte ange sponsorkoden.

Lite förslag som vi har diskuterat

-Finansiera vår nästa träff

-Arrangera tävlingar

-Köp av domän

-Marknadsföring

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mjovisst, men inte så mycket. Jag kanske inte är moderator på just detta forumet, men jag ber dig ändå att åtgärda den. Du skulle ju utan tvekan kunna kapa den halvvägs på höjden och flytta upp adressen och den skulle fortfarande vara lika snygg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det väl ingen i detta avlånga land som sitter med 56Kb modem längre. Men men nu har jag ändrat på storleken

Det spelar väl ingen roll, det blir slött för oss andra också, har man 0.5 dsl-lina som jag antar att det flesta har räcker det med femton inlägg som alla har en liten bild för att det ska bli 1-2 megabyte att ladda, och detta för att ladda ett forum där man diskuterar i text... Även fördröjningar på fem sekunder är irriterande när man är van vid att allt laddar nästan ögonblickligen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu